Hallo,
Ik heb een Windows XP machine met hierop meerdere versies van JDK's geinstalleerd.
Zo heb ik een Oracle die afhankelijk is van een JDK 1.3.x
Deze staat in de path environment variable
nu moet eclipse de JDK gebruiken die bij BEA WebLogic zit, nl versie 1.4.08
Ik vond hiervoor de mooie parameter -vm voor in eclipse.ini te zetten
Mijn ini ziet er zo uit:
-vmargs -Xms256m -Xmx1024m
-vm D:/bea81sp5/jdk142_08/bin/java.exe
-name eFlex Portfolio Eclipse
Maar als ik Eclipse probeer te starten geeft ie een error dat eclipse niet kan starten met java 1.3.x (hij probeert dus de jdk uit de path environment variabele te gebruiken)
Ik heb reeds geprobeert alle parameters op een apparte lijn te zetten en de volgorde van de parameters te wijzigen, maar ik dit helpt niet
kan iemand me zeggen hoe ik eclipse kan forceren de correct JDK te gebruiken zonder dat ik hiervoor mijn path environment variable moet aanpassen?
Ik heb een Windows XP machine met hierop meerdere versies van JDK's geinstalleerd.
Zo heb ik een Oracle die afhankelijk is van een JDK 1.3.x
Deze staat in de path environment variable
nu moet eclipse de JDK gebruiken die bij BEA WebLogic zit, nl versie 1.4.08
Ik vond hiervoor de mooie parameter -vm voor in eclipse.ini te zetten
Mijn ini ziet er zo uit:
-vmargs -Xms256m -Xmx1024m
-vm D:/bea81sp5/jdk142_08/bin/java.exe
-name eFlex Portfolio Eclipse
Maar als ik Eclipse probeer te starten geeft ie een error dat eclipse niet kan starten met java 1.3.x (hij probeert dus de jdk uit de path environment variabele te gebruiken)
Ik heb reeds geprobeert alle parameters op een apparte lijn te zetten en de volgorde van de parameters te wijzigen, maar ik dit helpt niet
kan iemand me zeggen hoe ik eclipse kan forceren de correct JDK te gebruiken zonder dat ik hiervoor mijn path environment variable moet aanpassen?