Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laser harp

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Vroeger ik heb ooit al gezien ergens expo toon leuke experteren.

Staan 10 of meerder laser's hangen loodrecht boven naar beneden (op elkaar naast)
denken eraan harp.

Als je die raak straal worden omzet in geluid toon.
Ken jullie firma's of iemand Acts optreden??

Want ik zoek die soort acts op SenCity Belgium (www.sencitybelgium.be)

Tommeke

• Poltergeist
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:04
Jean Michel Jarre gebruikt bij bijna elk optreden wel een (zelfgebouwde) laserharp. Ik denk alleen niet dat hij beschikbaar zal zijn om even op te treden...

• David
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-11 08:30
Op het STRP-festival in Eindhoven stond laatst een dergelijke opstelling. Misschien dat je met de organisatoren kunt mailen? www.strp.nl

En doe eens wat aan je zinsopbouw, want dit lijkt nergens op.

Dato DUO synth voor twee

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:13
Ik kan geen antwoord geven op de vraag van de TS, maar zijn slechte grammatica is te wijten aan het feit dat hij doof is. Een vlugge duik in zijn posthistorie leerde me dat.

Dove mensen hebben vaak moeite met de grammatica van de geschreven taal, omdat de gebarentaal grammaticaal enorm verschillend is van ons 'gewone' nederlands...

@ XTz: Vermeld dit even in je profiel, dat bespaart je een hoop vervelende opmerkingen hierover... :)

[ Voor 16% gewijzigd door Richub op 30-03-2006 11:17 ]

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Dit is niet echt EL-related. Ik zou dit topic normaliter naar SG gooien, maar de topicstarter heeft jammer genoeg niet genoeg posts om daar te kunnen kijken. Slotje dus, sorry.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Dit topic is gesloten.