Toon posts:

Vage ad/mod actie van Anton...?

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/55340/4

WAAROM doet je dit?

Een oude topic ophalen is niet nuttig of zo?

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:53

AntonT

One Ton!

Niet als de discussie al is gevoerd lijkt mij...

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Maar misschien zijn er nu wel andere mensen, die ook andere dingen te zeggen hebben? Dingen die nog niet gezegd zijn?
Waarom zou je hen die gelegheid ontnemen? Waarom zou je uberhaupt threads sluiten omdat ze niet 'nodig' zijn... heeft iemand er last van?

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, dat jij je nou ergert aan een bepaalde thread wil niet zeggen dat ie gelijk overbodig is!
Of ben ik hier mis mee.

Ook al is een discussie al gevoerd iemand kan er toch een andere mening op na houden??

jezus zeg, waar gaat dit over??
SLOTE >:)

• AntonT

AntonT

One Ton!

Ik vraag me af waarom jij de conclusie trekt dat ik me erger aan een thread. M.i. is op dit forum een ongeschreven regel geen oude topics naar boven te halen, tenzij er bijzondere aanvullingen te verwachten zijn.

Ik ben zeer blij dat de search is gebruikt, maar met dit topic verwacht ik weinig extra toegevoegde waarde...

Verwijderd

Topicstarter
Sinds wanneer worden ongeschreven regels zo streng bestraft?

• Onno
  • Niet online
maar met dit topic verwacht ik weinig extra toegevoegde waarde...
Ehm. Dus omdat jij denkt dat er weinig toegevoegd zal worden moet die thread dicht? Kom op zeg...

Die sloten van je bewaar je maar voor threads die uit de hand lopen, of voor dingen die gewoon niet mogen volgens de got policies...

• Morgoth
  • Laatst online: 05-02 20:36
* Morgoth zucht

Topics omhoog halen is gewoon lame, klaar :)

Verwijderd

Pff wat een gelul allemaal zeg. Zo heel afentoe denk ik dat het hier ook wel eens gezellig is.

De laatste tijd erger ik me dood aan die discussies over wat wel/niet mag. Wat precies de regel is en wat dus nu weer de ongeschreven regels zijn.

Zo vaak hoor je dat je beter een oude topic actueel kunt maken dan een soortgelijke nieuwe topic te starten. Maar nu blijkt daar dus weer een uitzondering op te zijn.

Vermoeiend hoor... :(

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 14:35

Murphy

(2B||!2B)?

Discussiefanaten,

Is het allemaal zo moeilijk? De laatste reply was op woensdag 18 oktober 2000 16:50 en dan moet ie nu, vandaag opeens weer omhoog gehaald worden? Als een topic gezakt is, is ie in fiete gewoon over en uit. De search is er dan handig voor om wat na te lezen of als er echt iets bijster interessants kan worden toegevoegd, allah. In dit geval is dat absoluut niet zo dus gewoon slotje en geen gezeur...:(

• AntonT

AntonT

One Ton!

Tom heeft me weten te overtuigen dat de actie (wel een twijfelgeval trouwens) misschien iets te overtrokken was, al dan niet beïnvloed door de vraag om slotjes. Als er morgenochtend nix zinnigs is bijgekomen gaat ie gewoon dicht.

Deze trouwens ook.

• Onno
  • Niet online
In dit geval is dat absoluut niet zo dus gewoon slotje en geen gezeur...
Het consecutieve verband in deze zin ontgaat me volledig. Hoezo 'dus'?

Waarom sluit je dan niet gewoon meteen alle threads die ouder zijn dan twee week? Is kennelijk niks nuttigs meer in te posten.

Wel zo makkelijk hoor...

• Morgoth
  • Laatst online: 05-02 20:36
* Morgoth zucht

Topics omhoog halen is gewoon lame, klaar :)

• AntonT

AntonT

One Ton!

En volgende keer zou ik het op prijs stellen als dit soort zaken via ICQ gaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.