nVidia TV-out probleem

Pagina: 1
Acties:

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:11
:(

Ik word er helemaal gek van. Ik heb via zo'n verloopkabeltje een S-video kabel aangesloten op mijn 6600GT. Meestal werkt het. Perfect beeld heb ik dan, mooie kleuren, etc. Bij de nVidia-instellingen staat mijn TV dan op Composite Video-Out.

Soms, echter, werkt die instelling ineens niet meer. Met de instelling S-Video krijg ik wél beeld, maar dan is het heel lelijk. Meestal los ik het op door systeemherstel te doen tot het laatste punt dat wel werkte, maar daar heb ik dus echt geen zin meer in nu, na de zoveelste keer. Drivers opnieuw installeren maakt niets uit. Ik word er schijtziek van.

Help :( .

• MarcoC
Met een andere kabel heb ik zelfs helemaal geen kleur meer. Godverdomme, tering TV-out. Niet echt handig als je ff een aflevering van CSI wilt kijken en je vervolgens een uur bezig bent om überhaupt die zooi aan de praat te krijgen.

Verwijderd

Ga es aan de slag met tools zoals TV Tool. :)

• MarcoC
TV Tool heb ik al geprobeerd, maakt niets uut. Ben echt in staat het hele zooitje het raam uit te flikkeren. Kan er echt niet tegen dat dingen ineens niet meer werken terwijl ik echt NIETS aan de instellingen heb veranderd.

[ Voor 66% gewijzigd door MarcoC op 30-03-2006 16:19 ]

• MarcoC
Heb het al opgelost. Drivers maar eens grondig verwijderd met Driver Cleaner en nieuwe drivers geinstalleerd (81.98, heb ik nooit problemen mee). Toen deed 'ie het weer. Joepie :).

[ Voor 14% gewijzigd door MarcoC op 30-03-2006 22:10 ]