Metalen kabelgooten

Pagina: 1
Acties:
  • 5.259 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• PeterEs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-02 18:28
Voor uitbreiding van een bedrijfsnetwerk ben ik op zoek naar van die metalen kabelgoten die je langs de muur of aan het plafond kunt bevestigen. Deze zie je vaak onder/achter systeemplafonds lopen. Hier worden dus verder geen stopcontacten oid op aangesloten, maar lopen puur alleen kabels doorheen en is open aan de bovenkant.

Ook ben ik op zoek naar van die hele grote brede goot die je tegen de muur schroeft en waar je inbouwapparatuur in kwijtkunt.

Ik ben op zoek naar een website met prijzen. Ik heb al een beetje lopen zoeken met google en GoT, maar omdat ik niet een preciese naam weet van de goten vermoeilijkt dit het zoekproces. Wel werd de Techniche Unie een paar keer genoemd, maar die hebben geen prijzen online.

• _reboot_
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-04 22:37
Afbeeldingslocatie: http://www.staalunie.nl/Images/katto_pikku.jpg

= Aluminium Kabelladderbaansysteem van Fins Fabrikaat

Afbeeldingslocatie: http://www.adtservice.nl/project/Water7.jpg

Deze kabelgoot bedoel je?
Heb nog geen prijslijsten kunnen vinden. Die zijn allemaal op aanvraag...

Check ook dit eens:
http://www.staalunie.nl/R...x?name=kabeldraagsystemen

Beetje rondklikken ;-)

[ Voor 81% gewijzigd door _reboot_ op 29-03-2006 22:12 . Reden: Ploatje d'r bie... ]

• PeterEs
Ja, maar dan dicht van onderen

• _reboot_
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-04 22:37
Afbeeldingslocatie: http://www.staalunie.nl/images/kabelgoot.JPG
Deze ??

• PeterEs
_reboot_ schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:07:
[...]

[afbeelding]

Deze kabelgoot bedoel je?
Heb nog geen prijslijsten kunnen vinden. Die zijn allemaal op aanvraag...

Check ook dit eens:
http://www.staalunie.nl/R...x?name=kabeldraagsystemen

Beetje rondklikken ;-)
Jep, die bedoel ik :)

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-04 12:49

JdM

Humbled

Die goten zijn van "van geel" meen ik,
inderdaad TU levert ze verder heb ik ook geen leveranciers online, is echt profi-spul dus dat is online ook niet interessant.

• JappieR
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:38
Zoek eens op de namen stago en van geel/legrand. Er zijn er nog wel meer maar deze 2 ken ik.
Van stago heb je ze van 70 cm tot 300 breed en groter als ik me niet vergis, deze zijn open aan de bovenkant en worden door ons veel gebruikt boven systeem plafonds. van Geel is een beetje vergelijkbaar met stago alleen een ander vorm/constructie van de goot.

• parawaus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:16
Kijk ook eens bij www.axis-stuifmeel.nl voor dat soort goot

• PeterEs
Bedankt voor de links :) Ik heb net bij Stago de prijslijst opgevraagd.

Weet iemand trouwens hoe je die dingen moet aarden? Kan dat gewoon aan de aardedraad?

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:13

Equator

Crew Council

#whisky #barista

PeterEs schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:55:
Bedankt voor de links :) Ik heb net bij Stago de prijslijst opgevraagd.

Weet iemand trouwens hoe je die dingen moet aarden? Kan dat gewoon aan de aardedraad?
Ik zou er de NEN1010 op na moeten slaan maar volgens mij moeten die gooten worden geaard op een schone aard aansluiting met een 6 of 10mm2 soepel of vaste kern aarddraad.

Als je iets dergelijks gaat moneteren zou ik je overigens aanraden om gewoon een installatiebedrijf aan te spreken. Ben je:
A: Goedkoper uit omdat zij materiaal goedkoper in kunnen kopen.
B: Sneller klaar, want zij doen dat in 1 dag waar jij 1 week nodig hebt.
C: Een stukje zekerheid dat het e.e.a. goed is aangesloten indien je ooit je netwerk wilt laten keuren.

• PeterEs
Equator schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 07:58:
[...]

Ik zou er de NEN1010 op na moeten slaan maar volgens mij moeten die gooten worden geaard op een schone aard aansluiting met een 6 of 10mm2 soepel of vaste kern aarddraad.

Als je iets dergelijks gaat moneteren zou ik je overigens aanraden om gewoon een installatiebedrijf aan te spreken. Ben je:
A: Goedkoper uit omdat zij materiaal goedkoper in kunnen kopen.
B: Sneller klaar, want zij doen dat in 1 dag waar jij 1 week nodig hebt.
C: Een stukje zekerheid dat het e.e.a. goed is aangesloten indien je ooit je netwerk wilt laten keuren.
Er is ook iemand geweest die een offerte heeft gemaakt, wij vinden het alleen iets te veel van het goede.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:13

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Dan zou je het zelf moeten doen.. Als het een stukje van 10 meter is is dat nog wel te doen lijkt mij.

Overigens zijn die goten die je bedoelde voor inbouw apparatuur ook te krijgen van het merk tehalit
Dat is een kunsstof goot, kost om en nabij de € 60,- voor 2 meter. (ja das best duur als je 40 meter moet hebben en ook nog WCD's en UTP aanluitingen moet hebben)
Pagina: 1