PowerQuest Drive Image 50% Processor Load

Pagina: 1
Acties:

• Whiskey103
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-05-2023
Ik heb PQ Drive image al ruime tijd op systeem staan.
Ooit keer kado gehad bij Abbo PC-Active.

Heeft me al meerdere keren gered ;)

Mijn vraag is,,,PQV2iSvc onderdeel van Drive Image draaid op de achtergrond mee.

Geen enkel probleem,,maar het zorgt soms wel voor 50% processorbelasting( X2 3800@2500 ).

Het maakt op dat moment geen image oid,,,doe ik alleen handmatig...staat dus niet op gepland oid.
Gewoon zomaar random begint het proces ruim 50% load op mijn x2 3800.

Iemand enig idee wat tie dan doet?

Edit: Ik kan gewoon proces afsluiten,,das geen probleem. Loopt niet vast dan oid.
Proces is nu al half uurtje bezig.

Mijn specs:

ASUS A8N Sli Premium
2x 512 Corsair Valeu Select
Asus GF 6600GT
AMD X2 3800

[ Voor 9% gewijzigd door Whiskey103 op 29-03-2006 21:48 ]

ROM: Android Revolution HD www.androidrevolution.nl

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zo te zien is PQV2iSvc inderdaad geen vitaal proces; waarom zorg je er niet voor dat hij niet wordt opgestart als je hem toch niet gaat gebruiken? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Whiskey103
Spider.007 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:02:
Zo te zien is PQV2iSvc inderdaad geen vitaal proces; waarom zorg je er niet voor dat hij niet wordt opgestart als je hem toch niet gaat gebruiken? :)
Ja,,omdat als ik een backup wil maken,,ik dan eerst msconfig,,proces aanvinken,,reboot..enz,enz.
Ik wilde eigenlijk gewoon weten wat het proces om dat moment doet, of iemand dat ook heeft.
Ik stoor me er verder niet oid,,,cancel gewoon proces id.

Maar de vragt blijft,,hoe en wat is het mee bezig. Gewoon nieuwsgierig..ik wil gewoon net als jij graag weten wat er gaande is op mijn systeem,,zeker als het 50 load vraagt op een x2...

Bug misschien??

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Je hoeft natuurlijk niet zo moeilijk te doen want je kan hem immers ook handmatig opstarten als je een backup wil draaien ;) Daarnaast; wil je weten waarom hij zoveel CPU vraagt is dit een goed begin: Wat spookt een programma allemaal uit op mijn systeem?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Whiskey103
Spider.007 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 22:58:
Je hoeft natuurlijk niet zo moeilijk te doen want je kan hem immers ook handmatig opstarten als je een backup wil draaien ;) Daarnaast; wil je weten waarom hij zoveel CPU vraagt is dit een goed begin: Wat spookt een programma allemaal uit op mijn systeem?
Ok..das wel een goeie tip.

Ik dacht dat achteraf opstarten niet mogelijk was,omdat het hier een services betreft.
Stom,,had ik zelf nog even niet aan gedacht.

Zelf had ik ook effe geken wat deze service uitvoerde,,maar afgezien van wat aanmaken in temp directories gebeurde er niks bijzonders.