net send , pop up customizen (titelbalk, message from)

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:53
Heyy

Wel iedereen kent het commando net send natuurlijk wel.

Maar ik wil dat commando dus gebruiken, maar ik wil de popup die er komt een beetje customizen

Zo wil ik de titel balk : "Messenger service" en eventueel de zin : "message from : ..." veranderen

Ik heb er wat achter gezocht , en ook achter de string gezocht in het register , maar niets gevonden

Iemand toevallig een idee?

thnx

• Donaldinho
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:22
Heb daar ook weleens naar gezocht maar geloof dat het behoorlijk standaard is en er nogal weinig aan gecustomised kan worden...mocht het wel kunnen ben ik ERG benieuwd :)

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Customizen van de bestaande popup is niet mogelijk. Er zijn echter genoeg alternatieven; deze vindt je eenvoudig door te zoeken op "net send" alternatief

Zelf even zoeken in het vervolg is wellicht geen slecht idee :)

[ Voor 39% gewijzigd door Spider.007 op 29-03-2006 22:00 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.