Toon posts:

Nero Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem.

Ik gebruik Nero 7.
In het begin heeft ie altijd goed gewerkt.
Nu sinds vandaag merkte ik dat wanneer ik klaar was met branden dat hij dat SmartStart venster niet terug naar voren gooide.

Ikke naar de taskmanager en daar zag ik dat nero.exe nog in mijn geheugen stond. Weliswaar gebruikte hij mijn processor niet. Ik heb het process gekilled en SmartStart sprong weer naar voren.

Ikke aan het testen gegaan en nu blijkt het dat elke keer nero.exe gewoon in mijn geheugen blijft.
Als ik handmatig SmartStart naar voren haal en ik start een nieuw brandprocess blijft elke keer nero.exe staan.

Ik heb alles verwijderd, via software, toen een nero cleaning tool van ahead gedraaid, toen mijn register schoongemaakt, ok handmatig alles van nero verwijderd.
Daarna Nero er weer o gezet en weer hetzelfde probleem. Iets zegt mij dat er iets anders ligt te vervelen.

Iemand suggesties ??

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dubbelposten wordt ook niet gewaardeerd; lees gerust Policy: Alle regels die op het forum gelden even door voor je verder post

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.