Heb een vreem dprobleem.
Hier worden alle bestanden uit de verschillende mijn documenten (op verschillende pc's) weg geschreven naar de hoofd server (die draaid op windows xp).
Nu is er uit 1 map zomaar een groot aantal bestanden weg en de gene van wie de documenten zijn zegd dat ze niet weg gegooid zijn.
De map zegd het volgende:
MB files folders
855 2.572 151
Er staan nog 3 mappen in de map en nadat ik deze 3 bij elkaar opgeteld heb krijg ik het volgende:
MB Files Folders
574 1757 61
Dit zou betekenen dat de bestanden nog wel in de map staan.
Ik heb ingesteld dat hidden files te zien zijn dus zxe kunnen niet hidden zijn.
De server is virus vrij en spyware vrij.
Er worden restore points aangemaakt maar las dat dit alleen van kracht is op instellingen en heb dus het idee dat hij de files die nu verdwenen zijn niet zal terug zetten.
Heeft iemand een idee waar deze vermiste bestanden geen zijn gegaan?
Hier worden alle bestanden uit de verschillende mijn documenten (op verschillende pc's) weg geschreven naar de hoofd server (die draaid op windows xp).
Nu is er uit 1 map zomaar een groot aantal bestanden weg en de gene van wie de documenten zijn zegd dat ze niet weg gegooid zijn.
De map zegd het volgende:
MB files folders
855 2.572 151
Er staan nog 3 mappen in de map en nadat ik deze 3 bij elkaar opgeteld heb krijg ik het volgende:
MB Files Folders
574 1757 61
Dit zou betekenen dat de bestanden nog wel in de map staan.
Ik heb ingesteld dat hidden files te zien zijn dus zxe kunnen niet hidden zijn.
De server is virus vrij en spyware vrij.
Er worden restore points aangemaakt maar las dat dit alleen van kracht is op instellingen en heb dus het idee dat hij de files die nu verdwenen zijn niet zal terug zetten.
Heeft iemand een idee waar deze vermiste bestanden geen zijn gegaan?