[PHP/IE] Barcodes op Dymo

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor een projectje ben ik bezig met een barcode systeem, hierbij wil ik in m'n database een code van een Code39 barcode opslaan in de database en later een soort track&trace systeem er om heen te bouwen.

De barcode genereer ik middels PEAR::Image_Barcode, gaat prima. Maar het resultaat daarvan wil ik het liefst, met zo weinig mogelijk user interactie (liefst: geen) geprint zien op een Dymo labelwriter.

De SDK heb ik gedownload, maar hoe ga ik vanuit HTML aanroepen dat dit apparaatje direct begint te pruttelen?

Iemand al iets dusdanigs gebouwd of met ideetjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 16:12
Er is een active-x control welke je o.a. een printer laat kiezen etcetera. Dat moet dus lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar het kiezen van de printer e.d. wil ik het liefst vermijden, dit omdat er waarschijnlijk tientallen labels per dag worden aangemaakt, op een computer welke alleen wordt ingezet voor dit doel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:17
Aanroepen vanuit HTML gaat niet lukken, daar is HTML niet voor gemaakt. Maar goed jij hebt de SDK, wij niet. Ik kan me voorstellen dat er met bijvoorbeeld .Net misschien wel iets mogelijk is, maar daar valt zo niets over te zeggen.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 16:12
Waarom zet je er niet gewoon php op een laat je het printen middels iets als: http://localhost/print.php?code=2332423432423

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWolters
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:15

JWolters

Killing Me Killing You

of je zoekt by Dymo support op sdk en ziet de `Printing Bar Codes from a Web Page Using the DYMO SDK` of `Printing Labels from Internet Explorer or Firefox`

Time is my only fear, an enemy of Sand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:17
Inderdaad. Dat is al meer moeite dan ik er in wilde steken. Maar net toch even zitten snuffelen in de SDK (nieuws/leergierig), en er staan gewoon code examples in de SDK voor diverse talen. Daar moet je toch wel ergens mee komen?

Roomba E5 te koop

Pagina: 1