Rock Notebooks

Pagina: 1
Acties:

• ceesietopc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-01 17:06
Ooit zal erbij mij een laptop komen te staan, dus een beetje orienteren kan geen kwaad :P
Het valt me op dat er hier op het forum nooit gepraat wordt over Rock Direct.
Dit merk heeft IMO mooie laptops, met goeie specs.
Heeft er iemand ervaring met Rock?

Aan hun eigen forum te zien zijn het best degelijke dingen. Het merk heeft trouwens een hele horde fans (volgensmij kan ik het zo wel noemen, als ik naar h et forum kijk :P)
vooral de XCTX valt me erg op. Dat is zo'n beetje mijn droom :> :9~ http://rockdirect.com/notebooks/xtremectx_cons.htm

Beetje inactief... maar toch best aanwezig :)

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

zo te zien aan de prijzen van(af) 1300 POND,
zijn er denk weinig mensen die zo'n machientje kunnen aanschaffen?

Zodoende kun je ook naar Alien-ware laptops gaan staan :9~

Even zelf wat samengesteld in de trend van:
2 gb RAM,
200 GB hardeschijf
extra batterijen
XP Pro
ingebouwde TV-tuner
1920 x 1200 scherm
Toen kwam ik aan de 2200 pond

Als droom btw is 't zeker niet verkeerd :9

[ Voor 43% gewijzigd door CLB op 29-03-2006 19:18 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:47
Ze bieden ook een 19" Breedbeeld laptop met 2x Nvidia 7800GTX in SLI aan. Die weegt 6.5 Kilo.

Wat is het nut van die machine als je geen fulltime LAN bezoeker bent?
Dat appraat is groot, log, zwaar en zal wss niet veel accutijd hebben. Daarnaast is upgraden ook lastig.

http://rockdirect.com/notebooks/xtremesl_cons.htm

Verder bieden ze ook een aantal zeer nette modellen aan. Zijn deze in Nederland verkrijgbaar?

Verwijderd

AttiX schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:31:
Verder bieden ze ook een aantal zeer nette modellen aan. Zijn deze in Nederland verkrijgbaar?
't zijn Clevo laptops, dus die zullen hier verkocht worden als Promedion of Jewel of "eigen merk" ofzo (of Alienware for that matter, zijn net zo goed Clevo's).

• ceesietopc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-01 17:06
Zware laptops zijn ook niet voor mobiliteit bedoeld hé
het is meer als design desktop, dus een desktop replacement.

En over de prijzen: Vergelijk de prijzen maar eens met een asus (bijv) met dezelfde specs. Dan valt het opzich nog wel mee, dacht ik zo. Ik heb ze hier in NL nog niet gezien, jammergenoeg. Maar alienware volgensmij ook niet.

Beetje inactief... maar toch best aanwezig :)