Alles werkte prima qua selecties, acties, programmacode etc. Toen bedacht ik me dat ik nu dan wel even wat aan het uiterlijk ging doen. Ofwel ik versleep wat schermpjes, verander het lettertype overal en zet alles precies zo als ik het hebben wil. Geen rare code, geen databasetruukjes, gewoon wat sleur en pleurwerk. Save... en testen maar. En bij alles wat ik klik waar een actie uit zou moeten volgen (andere selectie in een lijst, drukken op een knop) krijg ik nu de volgende melding:
De expressie Na bijwerken die u hebt opgegeven als instelling voor de gebeurteniseigenschap, heeft de volgende fout veroorzaakt: Er is een fout opgetreden in de communicatie tussen Microsoft Office Access en het OLE-bronprogramma of het ActiveX-besturingselement.
Ehmmm WHA? OLE? ActiveX? Ik ben helemaal nergens aan geweest
Ik heb die melding eerder gehad en heb toen uiteindelijk uit wanhoop besloten dat ik toch al een remake wilde maken en ben overnieuw begonnen... dat wilde ik eigenlijk nu _niet_ doen
help
De expressie Na bijwerken die u hebt opgegeven als instelling voor de gebeurteniseigenschap, heeft de volgende fout veroorzaakt: Er is een fout opgetreden in de communicatie tussen Microsoft Office Access en het OLE-bronprogramma of het ActiveX-besturingselement.
Ehmmm WHA? OLE? ActiveX? Ik ben helemaal nergens aan geweest
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.