Ik (of eigenlijk mijn ouders) hebben een probleem met hun wireless verbinding met hun laptop. Tot voor kort werkte alles steeds uitstekend, maar nadat een keer in het programma Acer eNetmanagement was geopend en op een knopje (uitschakelen?) is gedrukt gaat het helemaal mis. Je kon de verbinding niet meer inschakelen en de laptop herkende ook geen verbindingen meer in de buurt.
Vandaar dat ik opnieuw de verbinding heb geïnstalleerd. Dit leek in eerste instantie op zich goed te gaan, maar bij de herstart van de laptop herkent hij in eerste instantie weer geen draadloos netwerk in de buurt (melding: kan geen verbinding maken met draadloos netwerk).
Wanneer ik vervolgens de optie 'netwerklijst vernieuwen' kies heeft hij in no-time wel verbinding. Ik heb diverse malen opnieuw de installatie gedaan, maar steeds met hetzelfde resultaat: automatisch verbinden zit er niet in; de laptop maakt pas verbinding, nadat ik op 'netwerklijst vernieuwen' heb gedrukt.
Gegevens Acer 1641 (centrino), Speedtouch modem, winxp sp2
Alvast dank voor de moeite om te reageren.
Vandaar dat ik opnieuw de verbinding heb geïnstalleerd. Dit leek in eerste instantie op zich goed te gaan, maar bij de herstart van de laptop herkent hij in eerste instantie weer geen draadloos netwerk in de buurt (melding: kan geen verbinding maken met draadloos netwerk).
Wanneer ik vervolgens de optie 'netwerklijst vernieuwen' kies heeft hij in no-time wel verbinding. Ik heb diverse malen opnieuw de installatie gedaan, maar steeds met hetzelfde resultaat: automatisch verbinden zit er niet in; de laptop maakt pas verbinding, nadat ik op 'netwerklijst vernieuwen' heb gedrukt.
Gegevens Acer 1641 (centrino), Speedtouch modem, winxp sp2
Alvast dank voor de moeite om te reageren.