[access] plotseling is vba-code ontoegankelijk

Pagina: 1
Acties:
  • 785 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Ik heb een vrij uitgebreide database met allemaal VBA-code in de achtergrond verwerkt in de menu's en rapporten. Nu krijg ik opeens bij het openen van de VBA-editor deze melding: :(
Afbeeldingslocatie: http://www.student.ru.nl/markjansen/access-probs.png
Het project is vergrendeld
Het project kan niet worden weergegeven

Iemand enig idee wat hier aan te doen is??

[ Voor 16% gewijzigd door TromboneFreakus op 30-03-2006 11:44 . Reden: Voor wie later zoekt even de afbeelding uitgetypt ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 21:00

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

De VBA experts zitten in Officesuites en -software, dus ik move je topic ff.
Maar iets meer informatie is wel op z'n plaats denk ik ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Creepy op 29-03-2006 18:52 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• TromboneFreakus
Iets meer informatie? Tja, lastig. Gisteren kon ik de VBA-code nog wel zien, nu niet meer. Het project is ondertekend met een zelfgegenereerde digitale handtekening. Verder weet ik het zo even niet....

• TromboneFreakus
Op de universiteit kon ik ontdekken wat de Engelstalige melding hiervan is en zo kwam ik al Googlend op deze pagina
http://support.microsoft.com/kb/823225/en-us

Zal straks eens zien of dat inderdaad de oplossing is. Het komt qua symptomen (gelukkig) heel dichtbij.

• TromboneFreakus
De oplossing klopt niet helemaal, maar komt er op neer dat na een paar pogingen handtekening weghalen en toevoegen en uiteindelijk weghalen het probleem weg is.