[Sony WEGA BBTV]tv speakers uitschakelen

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:03
Ik heb dus mijn tv aangesloten op mijn logitech z5500 via de stero uitgang van de tv ik kan wel geluid krijgen uit alle boxen maar ik wil die tv boxen uit heben.
als ik de volume van mijn tv harder zet dan gaat het volume van de z5500 ook harder , en als ik het geluid mute dan gaat al het geluid uit

via het menu kan ik niks uitschakelen

het gaat om de sony 32FX68

[ Voor 5% gewijzigd door hellrazor op 29-03-2006 18:39 ]

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

Bij mijn sony tv kan ik gewoon bij menu -> geluid -> extra instellingen -> Tv speakers aan/uit

Moet ik wel elke keer opnieuw doen als de tv uit geweest is. Als je die menu optie niet hebt dan zal het waarschijnlijk ook niet kunnen, of je moet even in je handleiding kijken.

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

• hellrazor
Zucht schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:44:
Bij mijn sony tv kan ik gewoon bij menu -> geluid -> extra instellingen -> Tv speakers aan/uit

Moet ik wel elke keer opnieuw doen als de tv uit geweest is. Als je die menu optie niet hebt dan zal het waarschijnlijk ook niet kunnen, of je moet even in je handleiding kijken.
extra instellingen heb ik niet

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
Welke uitgang gebruik je? Als je een audio out achterop je TV gebruikt hoort de volume regeling geen invloed te hebben, dat moet gewoon een onversterkte uitgang zijn voor versterkers en dergelijk.

De koptelefoon uitgang aan voorkant vat TV heeft wel altijd een volume regeling. Bij mij is dat dan wel apart van de normale volume regeling, maar evengoed regelbaar.

• hellrazor
is aangesloten via 2 stero tulpjes naar mini jack en die zit in mijn Z5500

• baquelappe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09-2025
Zoals ik vroeg, welke uitgang? Achterop TV, of voorop TV?

• hellrazor
baquelappe schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:47:
Zoals ik vroeg, welke uitgang? Achterop TV, of voorop TV?
achter ;)

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04-2025
als je het via de scart aansluiting aansluit dan hoort er gewoon geluid uit je logitechs te komen als je het geluid van de tv uit zet.

Verwijderd

openschroeven en draadjes lostrekken :P

anders ff een een koptelefoon (of anders alleen een soortgelijk kabeltje) in de koptelefoon uitgang doen. dan mute ie de tv speakers als het goed is automatisch :)

Verwijderd

Sony TV's zijn inderdaad een beetje knullig in dat opzicht. De uitgang achterop gaat mee met het volume van de gewone boxen in de TV. Als je een SCART naar audio omzet stekker of kabeltje haalt los je dat probleem op; zo heb ik het tegenwoordig ook maar aangesloten.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

pagina 15 van de manual zegt wel iets over speakers off
http://pdf.crse.com/manuals/409418851X.pdf

[ Voor 29% gewijzigd door Fish op 30-03-2006 00:44 ]

Iperf

• hellrazor