Toon posts:

[WRT54G v5] internet via wifi is traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
WRT54G V5 Firmware Version: v1.00.6
geprobeerd met 2x 54g wifi kaartjes maar max internet snelheid is 4mbit, ik heb een20mbit adsl verinding.

Heb een utp kabel lopen van wanadoo livebox naar ethernet ort 1 van de router omdat ik via internet port geen verbinding krijg.

aub niet met dingen als channels enzo komen, heb ik al geprobeerd.
singaalsterkte is 90% router staat op G only mode. mix heeft ook niet geholpen.

wat een baggertroep die linksys v5.

andere topics heb ik al gelezen, maar helaas geen plossing.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Edit: te snel gelezen, sorry...

Om het toch een beetje zin te geven; wat is het snelheidsverschil tussen wireless en een UTP kabel ertussen? Als dit dezelfde snelheid is, kun je je router uitschakelen als probleem.

[ Voor 153% gewijzigd door Roamor op 29-03-2006 18:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Roamor schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:22:
Edit: te snel gelezen, sorry...

Om het toch een beetje zin te geven; wat is het snelheidsverschil tussen wireless en een UTP kabel ertussen? Als dit dezelfde snelheid is, kun je je router uitschakelen als probleem.
met de kabel haal ik 1,8Mb/s
kabel in wrt54g en dan via wifi haal ik 400k/s :r met uistekende signaalsterkte

weet iemand hoe je je internet via het internet poortje aan de praat kan krijgen ?
met standaard dhcp instellingen kom ik internet niet op tenzij ik de kabel in 1 van de 4 switch poorten stop

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 18:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees op engelstalige forums dat Linksys WRT54G v5 problemen heeft met ADSL signaal waardoor de max snelheid rond 4mbit blijft hangen van en naar Internet, gvd wat heb ik toch spijt dat ik voor een klote linkysys heb gekozen. Altijd onbekende merken rotzooi gekocht en nooit zoveel problemen gehad als met de Linksys :( :r

• MartijnvdSluis
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-02 11:51
Had hetzelfde probleem. Ik heb de DD-WRT mirco erop gezet en hij doet het nu perfect.