[XP] Task Scheduler: In achtergrond laten draaien

Pagina: 1
Acties:

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04-2025
Ik heb een probleem met Task Scheduler. Ik voer om de minuut een PHP scriptje uit met Task Scheduler, werkt prima verder, maar iedere keer opent er een venstertje wat na een sec verdwijnt.

Ik vind dit op den uur best irritant worden.

Ik vraag me dus af hoe je dit uit kunt schakelen. Ik heb de geavanceerde opties bekeken, maar daar staat niks tussen.

Ook heb ik gesearched, maar geen resultaat.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Begin eens even met te vertellen welke Windows versie het hier over gaat - dat is altijd handig :)

Verder - ik geloof dat als je de taak draait onder een account waarmee je niet ingelogged bent op dat moment dat je probleem weg is :)

• Donaldinho
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-03 11:16
Anders kan je er een service (evt onder ander account draaiend) van maken. Moet je even op srvany.exe commando zoeken (zit in windows resource kit).

[ Voor 12% gewijzigd door Donaldinho op 29-03-2006 21:54 ]

You almost can’t blame him or the other diet gurus for leaning in on the techno-bullshit market; it’s hard to fill up a 300 page diet book on “eat a bit less and find a type of exercise that doesn’t make you hate life.”

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04-2025
elevator schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:50:
Begin eens even met te vertellen welke Windows versie het hier over gaat - dat is altijd handig :)

Verder - ik geloof dat als je de taak draait onder een account waarmee je niet ingelogged bent op dat moment dat je probleem weg is :)
Ging om XP Pro.

Maarre, dope man ! Hij werkt nu ik effe een andere account heb aangemaakt :).

Thanks iedereen.