tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
\o/
Door de kou zou dat ding er zo af moeten vallen!!
Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.
Welk spul kan ik het beste voor zo'n videokaart heatsinkie gebruiken [En waar is dat in Zwolle te halen]
\o/
\o/
\o/
Verwijderd
Gewoon effe wat Artic Silver pasta kopen (is het beste), bij oc-shop.nlOp donderdag 25 januari 2001 12:56 schreef -=!ME!=- het volgende:
kay, moet ik morgen eerst FF wat Thermal paste halen.
Welk spul kan ik het beste voor zo'n videokaart heatsinkie gebruiken [En waar is dat in Zwolle te halen]
Ik denk trouwens dat je core beschadigt is hoor, want een GPU core mag nooit zo warm worden. Ik heb ooit een CPU core beschadigd (door OC'en), en die deed het daarna nog wel (na weer terugklokken dus) maar werd echt enorm warm.
Maar koop toch een nieuwe kaart, een ATI Radeon (of een GeForce2 als je van bagger 2D kwaliteit en bagger 32-bit performance houd
Never get in a discussion with an idiot, he will bring you down to his level, and beat you with experience.