Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]
de magnetische afscherming is na paar weken al weer weg en dus gaat je scherm rare trekken vertonen...
choice is yours
Verwijderd
Verwijderd
Dit filtert de velden en helpt ook bij interverentie (beeldvervorming) problemen als je een video en TV te dicht opelkaar hebt staan!
Toedeledokie!!
Verwijderd
Magnetisch afschermen is gekut.
ach...in een volgend leven lach je er om!
Als ik geen problemen krijg met zilver folie ertussen doe ik dat. De vraag is alleen: krijg ik dan zeker geen problemen?
Het idee met zelftappers lijkt met niet zo fantastisch, gaten in mijn monitor
[voeg toe mode]
nog ff wat gezeur
[/voeg toe mode]
Die monitoren hebben a. zwakke boxjes.Op woensdag 24 januari 2001 16:28 schreef mossel het volgende:
Hoe kan het dan dat al de Compaq compu's standaard de boxjes aan de monitor hebben zitten?
Als ik geen problemen krijg met zilver folie ertussen doe ik dat. De vraag is alleen: krijg ik dan zeker geen problemen?
Het idee met zelftappers lijkt met niet zo fantastisch, gaten in mijn monitorheb ik niet zoveel zin in. Toch zou ik ze graag nog los willen kunnen koppelen, dus dubbelzijdig plakband lijkt me ook niet echt de ideale oplossing.
[voeg toe mode]
nog ff wat gezeur
[/voeg toe mode]
b. een dikke plaat staal als afscherming, das wel iets anders dan een stukje alu-folie.
Niemand een slim idee om die straling tegen te houden?
ach...in een volgend leven lach je er om!
Sorry maar ik zou het niet doen. Je kunt een stuk plaat er tussen maken maar het werkt altijd maar tijdelijk en het ziet er niet uit.
Koop dan kleine boxjes en zet die achter je monitor.. ver genoeg er van af.en je hebt leuke sound en waar het vandaan komt..geen idee
Uhuh...de Compaq monitoren die ken hebben anders behoorlijk strak geluid. Compaq gebruikte in de iets duurdere monitoren zelfs JBL speakers.Die monitoren hebben a. zwakke boxjes.
Maaruh, ik heb zelf tijden speakers aan mijn monitor gehangen. (van die '60Watt PMPO' gevallen) Dit had ik destijds met dubbelzijdig plakband gedaan, ik heb nu de klittenband met kleefzijde ontdekt, en dat werkt veel fijner
Om te testen of de speakers een bepaalde impact op je monitor heeft moet je ze gewoon even er naast houden, en kijken of de monitor gek gaat doen...als ie dat nu niet doet, dan doet ie dat na een jaar ook niet...
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Verder is het gewoon een kwestie van de proef op de som nemen en ze voor de monitor houden. Zie je vervormingen -> gelijk kappûh. Anders kan je ze gewoon ophangen.
Gr. T.
NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard
Dat "klittenband", blijft dat een beetje goed zitten? De boxjes die ik heb zijn wel aardig groot, 19x9 cm. Het boxje waar volumeregeling in zit is ook een heel stuk zwaarder...
Dus: blijft dat klittenband goed zitten, lijkt me de slimste en makkelijkste oplossing!
Verwijderd
Maareh: dat "gevalletje" is wel stukken lichter... Dus zal het wel goed blijven zitten vraag ik mij af.