Toon posts:

flash button en loadscript

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik wil graag een site bouwen en ik weet een klein beetje de basis, nu wil ik buttons maken die als je ze aanklikt uitschuiven en daar een externe swf in laden.
Nou kan ik wel buttons maken die met load movienum externe swf inladen. het gaat mij erom hoe ik het beste het uitschuifgedeelte kan maken, hoe de layers gemaakt moeten worden. en waar ik het load movienum gedeelte moet plaatsen zodat je niet ziet dat het een externe swf is die je inlaadt.

Ik wil een loadscriptje hebben of zo, die tijdens het inladen van de site laat zien hoever die is. weet iemand waar je die kan vinden? heb al gezocht en wel java scripts gevonden maar ehm kan je dit ook in flash maken? of kan je die javascript voor je swf gooien in html (in de codes?)

Ik hoef voor de duidelijkheid geen hele scripts en zo. (mag hier niet eens) Ik wil zelf alles maken en zo, maar wil een duwtje in de goede richting.

Alvast THNX voor de antwoorden (of niet)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 17:02

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:07:
hoi,

Ik wil graag een site bouwen en ik weet een klein beetje de basis, nu wil ik buttons maken die als je ze aanklikt uitschuiven en daar een externe swf in laden.
Nou kan ik wel buttons maken die met load movienum externe swf inladen. het gaat mij erom hoe ik het beste het uitschuifgedeelte kan maken, hoe de layers gemaakt moeten worden. en waar ik het load movienum gedeelte moet plaatsen zodat je niet ziet dat het een externe swf is die je inlaadt.
Je geeft totaal niet aan wat je al hebt gevonden of geprobeerd, je stelt de vraag zonder zelf iets te ondernemen.
Ik wil een loadscriptje hebben of zo, die tijdens het inladen van de site laat zien hoever die is. weet iemand waar je die kan vinden? heb al gezocht en wel java scripts gevonden maar ehm kan je dit ook in flash maken? of kan je die javascript voor je swf gooien in html (in de codes?)
Dit is dus een scriptrequest wat niet mag zoals ik al eerder gezegd heb :/
Ik hoef voor de duidelijkheid geen hele scripts en zo. (mag hier niet eens) Ik wil zelf alles maken en zo, maar wil een duwtje in de goede richting.

Alvast THNX voor de antwoorden (of niet)
Ik snap dat je een duwtje wil, alleen zijn je vragen van dusdanig niveau dat je met een duwtje er niet bent maar dat je meer hebt aan een volledige Flash tutorial. Ik zou daarom ook aanraden om eerst de basis goed onder de knie te krijgen om vervolgens te kijken hoever je zelf kunt komen.

Verderd is het heropenen van een gesloten topic niet gewenst.

Dit topic is gesloten.