Toon posts:

[XP] Leeg programmabalkje dat af en toe opent in de taakbalk

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

ik heb al op vele forums en op google gezocht naar mijn antwoord maar er komen steeds geen relevante links uit de zoekoprachten :| , gezocht naar "lege programmabalk op taakbalk", programma opent in taakbalk","leeg programma in taakbalk" etc.etc.

het probleem:
Af en toe (eens in het uur ofzo, soms een tijdje niet en soms wel vaker) komt er een soort van leeg progammabalkje te voorschijn op mijn taakbalk. Het is een beetje vage omschrijving dus nu wat duidelijker, het is een normale balk zoals internet explorer alleen dan heeft het als icoontje een leeg programma (Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/r00ts/leeg%20programmabalkje.bmp), zon soort icoontje is het dus, daarnaast zie je (waar normaal de naam van het programmatje staat) niks staan. het verschijnt dus eventjes in beeld, minder dan 0.5 seconden en dan verdwijnt het weer, totaal niks erg denk je dus. Het is inderdaad niet zo erg, maar ik heb het idee dat daardoor wel eens mijn spellen afsluiten. (waarschijnlijk het geval met het spel Worms: World Party (geen commentaar dat ik dat speel :P ), dan kan ik niet meer terugswitchen naar het spel dus moet ik het maar afsluiten.

Ik heb al meerdere malen een virus-scan/spyware-scan/ad-ware-scan gedaan maar niks blijkt te helpen.

Dat was het probleem dus, heeft iemand er een oplossing voor of weet misschien waardoor het komt?? _/-\o_ _/-\o_ alvast bedankt degene die mij kan helpen

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hijack this al geprobeerd?

==
hoi

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Gewoon dat ding van je taakbalk verwijderen, dan is het probleem over. Hij ververst nu gewoon 1 keer in de zoveel tijd om te kijken of hij het desbetreffende, niet meer bestaande programma kan vinden.

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Hij komt tevorschijn. dwz, dat hij er eerst niet is, dan 0,5 sec wel, en dan weer verdwijnt.

==
hoi

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad Eusebius, ik kan er niet op klikken en dan is ie al weer weg..
wat is dat Hijack this precies?

alvast bedankt

Verwijderd

gewoon opzoeken op google en downloaden, beetje latenr unnen en kijken wat opvallend is en verdacht

voorbeeld, info, download link:

http://www.tomcoyote.org/hjt/

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt kzal ff proberen

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:13

-ET-

Phone Home

heb je toevallig een HP printer, want volgens mij doet de hp update software zoiets ook

Verwijderd

Topicstarter
@-ET-
een beetje late reactie maar ik heb inderdaad ook een hp printer,
heb jij er ervaring mee?, alvast bedankt
Pagina: 1