Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Afstudeerstage in Buenos Aires

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is al een tijdje een droom voor mij om een half jaar in Buenos Aires te wonen en te werken. Nu kan ik in februari 2007 afstuderen voor mijn opleiding Technische Bedrijfskunde (HBO). Ik wil dit dus erg graag in Buenos Aires doen, maar heb nog niet echt een bemiddelings bureau gevonden die dit kan regelen. Heeft iemand hier ervaring mee, of zelf al een keer gedaan? Ik heb het dus niet over een half jaar studeren in het buitenland, dit is zeer makkelijk te regelen namelijk. Een afstudeerstage regelen is stuk moeilijker heb ik gemerkt.

Ik hoop dat ik hier mensen kan vinden die mij verder kunnen helpen...

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik zou eens kijken naar Nederlandse bedrijven met vestigingen in Buenos Aires, en het via die weg proberen. Zo ben ik zelf voor Organon in het buitenland beland.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Nog een ideetje: email / bel / schrijf naar opleidingen daar en vraag welke bedrijven mogelijk een afstudeer stage hebben.

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
Sallin schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:36:
Ik zou eens kijken naar Nederlandse bedrijven met vestigingen in Buenos Aires, en het via die weg proberen. Zo ben ik zelf voor Organon in het buitenland beland.
uit eigen ervaring niet alleen de hr mensen van nederlandse vestiging benaderen ;)
Die zeiden in mijn geval dat er niets mogelijk was (voor Amerika) en toen ik de amerikaanse dame benaderde was er natuurlijk iets mogelijk!

Dus ja... af en toe doorzetten :P

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

alienfruit

the alien you never expected

Ja, precies gewoon rondspammen werkt prima. Ga nu volgend jaar stage lopen in down under :)

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Tip, laat je goed informeren over de bemiddelingsbureau's. Dat zijn niet de meest betrouwbare bedrijven.
Ik gok erop dat je wel (vloeiend) spaans spreekt, zoniet, dan heb je erg weinig kansen.

Zoek overigens niet alleen op Nederlandse bedrijven met vestigingen in .ar, maar kijk ook even naar de markt in .es

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• juanp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-11 11:03
Probeer het eens via de nederlandse ambassade daar en de argentijnse ambassade hier.
Mijn bedoeling was eerst ook om daar af te gaan studeren (mediatechnologie HBO)
Dit omdat het mijn moederland is en ik er toen een vriendin had.

Helaas waren er zo goed als geen bedrijven waar ik terecht kon, meeste namen geen internationale studenten aan binnen mijn branche, maar hierbij en om hierachter te komen hebben de ambassades mij goed kunnen helpen.
Succes ermee!!

• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-11 08:57
ik zou zeggen, vraag eens rond op school?
bij mij hebben ze 1 persoon die al dit soort dingen begeleid, en de begeleiding is echt prima!

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it

Pagina: 1