Equalizer instellen voor games

Pagina: 1
Acties:

• Greyh0und
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Greyh0und

wandelende informatie stand

Topicstarter
Ik weet niet helemaal of het nou hier moet of op de "Audio, HiFi, Televisie en Video" plek, want dit is wel voor games... ;)

Hoe moet ik mijn Softwarematige equalizer instellen om het beste game geluid te krijgen?

(naar aanleiding wat b..RAM zegt in dit nieuwtje)

en weet iemand een goede (gratis) equalizer (of is de (software) realtek equalizer goed genoeg, die ik heb op mijn ac97 onboard kaart?(het is een 10 bands equalizertje))

Edit: is dit goed genoeg? of kan ie nog beter ingesteld worden?

[ Voor 16% gewijzigd door Greyh0und op 29-03-2006 12:14 ]

Greyh0und

Verwijderd

Dit is een ietswat technische vraag, dus krijgt dit topic een schopje richting -> Spielerij - Problemen & Vragen

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Probeer het uit :)
Het zal per spel en natuurlijk per spelsituatie verschillen welke tonen er worden geproduceerd en derhalve ook welke een kleine boost kunnen gebruiken.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

Topicstarter
r00n schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:45:
Probeer het uit :)
Het zal per spel en natuurlijk per spelsituatie verschillen welke tonen er worden geproduceerd en derhalve ook welke een kleine boost kunnen gebruiken.
ik speel RTCW, CS en Quake 3 (CPMA) :P, en daar kan je het wel voor gebruiken denk ik...

[ Voor 8% gewijzigd door Greyh0und op 29-03-2006 13:14 ]

Greyh0und

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

Topicstarter
Ik heb eens lopen testen bij Q3 en CS en het viel me op dat alleen de 1K en de 3K balk omhoog hoefde te blijven om goed geluid te hebben...

Dan vraag ik mij af hoe ze het bij die Everglide koptelefoon hebben gedaan (iemand een idee?)

(Misschien alleen de 1K en de 3K omhoog en de rest omlaag?(hardwarematig))

Greyh0und

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

Topicstarter
ik momenteel trouwens ook een goede softwarematige realtime equalizer, maar kan niets (en dan ook echt helemaal niets) vinden (ik zoek namelijk een 30 band equalizer ) :P

weet iemand mischien er 1 (het liefst een gratis EQ want ik heb momenteel niet veel geld)!!

Greyh0und

• Greyh0und
  • Niet online

Greyh0und

Topicstarter
Ik heb RTEQ (soft, EQ) gevonden, maar die doet niets als ik dingen instel!!! >.<

kan iemand me ermee helpen? of een goede vervanger?

[ Voor 8% gewijzigd door Greyh0und op 04-04-2006 22:12 ]

Greyh0und

Pagina: 1