Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
Afbeeldingslocatie: http://www.navman-hosting.com/library/iCN320_a.jpg
Ik zag een interessante aanbieding van deze Navman iCN 320 GPS navigator. Een niet al te ruim bemeten scherm (2.8 inch). Een erg goedkope oplossing maar, heb je dan ook wat? Of kun je beter even doorsparen en een Tomtom kopen?

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:51

IkWilbert

Het is mij!

Mijn ervaring met Navman is erg goed, doet niets onder voor TomTom.

Heb zelf een ICN520

I intend to live forever. So far, so good.

• Maarten @klet.st
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-10 15:07
BadVibes schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:16:
[afbeelding]
Ik zag een interessante aanbieding van deze Navman iCN 320 GPS navigator. Een niet al te ruim bemeten scherm (2.8 inch). Een erg goedkope oplossing maar, heb je dan ook wat? Of kun je beter even doorsparen en een Tomtom kopen?
Je doelt vast op de aanbieding bij de MediaMarkt voor 199 Euro ?
Op zich doet ie het prima, realiseer je wel dat het geen touchscreen is en dat de je jezelf niet live op de kaart ziet meebewegen, maar dat de kaart laat zien wat de volgende manouvre moet worden en in welke 'context'.

Zie ook http://www.pocketinfo.nl/artikel/5027

• BadVibes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-02-2016
Maarten.O schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:38:
[...]
Je doelt vast op de aanbieding bij de MediaMarkt voor 199 Euro ?
Op zich doet ie het prima, realiseer je wel dat het geen touchscreen is en dat de je jezelf niet live op de kaart ziet meebewegen, maar dat de kaart laat zien wat de volgende manouvre moet worden en in welke 'context'.

Zie ook http://www.pocketinfo.nl/artikel/5027
Da's inderdaad de aanbieding die ik bedoelde. Ik ben gisteren even wezen kijken in de Mediamarkt. Er stonden nog heel wat dozen, lang nog niet uitverkocht.
Bedankt voor de link, had het nog niet gelezen. Dat van een niet live beeld is wel een nadeel. Vertelt de software wel "ga na 100 meter linksaf ... ga na 50 meter linksaf..." ?
Verder viel mij het hele kleine schermpje op in de winkel.
Misschien toch maar een Acer D100 dan...

• Wallie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:18

Wallie

Herr

Wil ook wel eens weten of hij misschien wel in meters laat zien hoever je nog moet... kan je bijv zien dat je pas over 50km weer eens moet kijken.

Dat is niet gênant, dat is professioneel.

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-11 09:14
Wallie schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:34:
Wil ook wel eens weten of hij misschien wel in meters laat zien hoever je nog moet... kan je bijv zien dat je pas over 50km weer eens moet kijken.
Ja, er wordt keurig de afstand aangegeven en afgeteld naarmate je verder rijdt. Links van het scherm e hoeveel afstand er naar de eerste afslag en daaronder de afslag daarna. (Dit voor de ICN 320)

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

Pagina: 1