Ik zag een interessante aanbieding van deze Navman iCN 320 GPS navigator. Een niet al te ruim bemeten scherm (2.8 inch). Een erg goedkope oplossing maar, heb je dan ook wat? Of kun je beter even doorsparen en een Tomtom kopen?

I intend to live forever. So far, so good.
Je doelt vast op de aanbieding bij de MediaMarkt voor 199 Euro ?BadVibes schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:16:
[afbeelding]
Ik zag een interessante aanbieding van deze Navman iCN 320 GPS navigator. Een niet al te ruim bemeten scherm (2.8 inch). Een erg goedkope oplossing maar, heb je dan ook wat? Of kun je beter even doorsparen en een Tomtom kopen?
Da's inderdaad de aanbieding die ik bedoelde. Ik ben gisteren even wezen kijken in de Mediamarkt. Er stonden nog heel wat dozen, lang nog niet uitverkocht.Maarten.O schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:38:
[...]
Je doelt vast op de aanbieding bij de MediaMarkt voor 199 Euro ?
Op zich doet ie het prima, realiseer je wel dat het geen touchscreen is en dat de je jezelf niet live op de kaart ziet meebewegen, maar dat de kaart laat zien wat de volgende manouvre moet worden en in welke 'context'.
Zie ook http://www.pocketinfo.nl/artikel/5027
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Ja, er wordt keurig de afstand aangegeven en afgeteld naarmate je verder rijdt. Links van het scherm e hoeveel afstand er naar de eerste afslag en daaronder de afslag daarna. (Dit voor de ICN 320)Wallie schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:34:
Wil ook wel eens weten of hij misschien wel in meters laat zien hoever je nog moet... kan je bijv zien dat je pas over 50km weer eens moet kijken.
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq