Is het mogenlijk om je geedite matriaal in je sequence te renderen (of niet) en terug te spoelen naar je tape?
Verwijderd
Ja, als je opname apparaat via firewire is aangesloten en ondersteund wordt door Avid zeker.
In het menu Clip heb je de optie Digital Cut, daarmee kun je montages naar tape dumpen.
In het menu Clip heb je de optie Digital Cut, daarmee kun je montages naar tape dumpen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 10:49 ]
Top man!Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 10:48:
Ja, als je opname apparaat via firewire is aangesloten en ondersteund wordt door Avid zeker.
Ik ga het zo gelijk ff proberen.
Werk je veel met Avid?
Cool! Gebruik je het beroepsmatig?Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 11:19:
Yep, bijna dagelijks. Leuk spul.
Zou je me mischien met nog een probleempje kunnen helpen?
Verwijderd
Hoewel ik geen editor ben gebruik ik het voornamelijk beroepsmatig inderdaad. Ik monteer kleinere items voor een tv programma en geef (beginners) cursussen aan journalisten.
Maar ik zou zeggen gooi je problemen op tafel.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 12:55 ]
WebJojo, we verwachten toch wel meer inzet van je dan alleen een topicstart van 1 zin. Zou je misschien nog aan kunnen geven wat je allemaal zelf al geprobeerd had, en waar je naar gezocht hebt?
Signature
Sorry!pasta schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 13:11:
WebJojo, we verwachten toch wel meer inzet van je dan alleen een topicstart van 1 zin. Zou je misschien nog aan kunnen geven wat je allemaal zelf al geprobeerd had, en waar je naar gezocht hebt?
Normaal doe ik dat wel, maar hier viel verder niks over te vertellen, kon gewoon de functie niet vinden en dat is nu opgelost. Aangezien de gebruikersgroep van Avid niet te groot is was dit forum een mooie manier om veel mensen te berijken, en met suc6.
Volgende keren zal ik wat meer moeite doen.
Ik heb geleerd hoe je .psd (photoshop) files in Avid kan laten animeren, en zelfs de layers transparant kan laten overkomen, en los van elkaar laten animeren..Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 12:48:
Hoewel ik geen editor ben gebruik ik het voornamelijk beroepsmatig inderdaad. Ik monteer kleinere items voor een tv programma en geef (beginners) cursussen aan journalisten.
Maar nu ik thuis een .psd in me bin importeer ziet hij het niet als afbeelding maar als fullscreen video matriaal ofzo.. weet jij hoe dat zit?
Maar dan word het toch gelijk wel heel ingewikkelt?Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 14:00:
Dan moet je het even via de Marquee tool importeren. Dan kun je er meer mee.
En ohjah, als ik me films als een (mov) file wil exporteren komt ie met het volgende:
code:
1
2
3
4
5
| * Exception: ieCurrentHardware: unsupported model, see console Audio error (underrun) detected and suppressed - sample pos: 155620 [ slipped: 0 ] Audio error (underrun) detected and suppressed - sample pos: 181156 [ slipped: 0 ] Audio error (underrun) detected and suppressed - sample pos: 199509 [ slipped: 0 ] Audio error (underrun) detected and suppressed - sample pos: 214612 [ slipped: 0 ] |
Weet jij wat hier fout in zit?
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 14:12 ]
Pagina: 1