[xp pro sp2] beveiliging firewall in msn

Pagina: 1
Acties:

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
Ik heb net via een vriend van mij een .mp4 bestand ontvangen via file transfer van msn. nu wil ik openen en krijg ik een melding dat het bestand mogelijk onveilig is en dat de toegang is geblokkeerd. Nou zou dat nog overkomelijk zijn als het bestand niet verwijderd zou worden. Alelen dat gebeurt dus wel. ik kan het nergens meer terug vinden. Hoe kan ik dit uitzetten? Ik bepaal zelf wel of ik bestanden wel of niet wil houden daar heb ik die stomme firewall niet voor nodig. dit is me nu al een aantal keer gebeurt en ik wil dit erg graag uitzetten

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Komt dat niet toevallig door SurfRight, een programma dat tegenwoordig standaard bij Hitman Pro zit?
Ik kan me namelijk een soortgelijk voorval herinneren dat na uitschakelen van SurfRight verholpen was.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Topics over MSN horen niet thuis in Windows Operating Systems maar in Software Algemeen - dat zal vermoedelijk ook verklaren waarom je geen oplossingen voor je vraag vond toen je er op zocht ;)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-02 14:59
hmm ok, ik dacht dat het een windows probleem was omdat het de windows beveiliging is die die melding geeft

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-06 00:51
Dan moet je het bestand niet openen via MSN, maar dan moet je zelf naar het bestand gaan en dan openen.

motabeatz.com