Toon posts:

pc doet sinds gisteravond letterlijk niets meer!!

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen :)

Mijn pc doet sinds gisteravond echt letterlijk niets meer.. alleen het ledje op het mobo brand nog!

Het gaat om een amd athlon xp 3200, asus a7n8x-e deluxe, 2x 256 mb pc3200, asus geforce 5700.

Ik was een game aan het spelen, Call of Duty 2, toen zomaar ineens zonder aanleiding viel hij helemaal weg!

Ik ben alle kabeltjes en connectors al bij langs geweest.. Heb het CMOS batterijtje dr uit en dr weer in gedaan.

Wat kan hier het probleem zijn? mobo, CPU gewoon stuk? :S

Overigens was de voeding wel erg heet toen ik de kast open haalde..
En de voeding geeft een tikje als ik de pc aan wil zetten..

Alvast bedankt!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:35

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wat voor voeding was het?

Als alleen de voeding een klikje geeft na het aanzetten lijkt het er op dat die aan gort is ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:14

Barrycade

Through the...

Voeding kaput, nieuwe halen en hopen dat je voeding geen schade heeft gemaakt aan andere onderdelen.

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-05 20:34

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Helaas lopen zover ik weet hier geen helderziende rond dus wat er kapot is kunnen wij zo ook niet ruiken. Maar zoals je zelf al zegt zou het aan de voeding kunnen liggen. Ik zou dus eerst maar eens gaan testen met een andere voeding. En als je voeding het begeven heeft is het maar hopen dat hij geen andere componenten gesloopt heeft door verkeerde spanningen te leveren.

Verwijderd

Klinkt als een mogelijke kortsluiting. Probeer eens alle apparaten van de voeding af te halen en door de groene met een zwarte kabel op de moederbordconnector te verbinden. Als de voeding dan aanslaat zou ik onderdeel voor onderdeel de voeding weer aansluiten en zo de eventueele boosdoener te pakken nemen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Overigens was de voeding wel erg heet toen ik de kast open haalde..
En de voeding geeft een tikje als ik de pc aan wil zetten..
Denk eens logisch na en trek je conclusies :)

Gewoon onderdelen uitsluiten en 1 voor 1 vervangen. Zie ook het PMG Beleid » Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Meer valt er niet te doen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.