Toon posts:

Internet Explorer loopt vast als ik Hotmail bezoek*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb een irritant probleem: elke keer als ik via msn of de site naar mijn inbox van Hotmail ga krijg ik stevast na een sec of 5 een melding dat Iexplorer door een fout moet worden afgesloten. Het is dus alleen met Hotmail zo, alle andere sites doen het goed net als msn zelf.
Schijfcontrole heb ik al gedaan om zeker te weten dat er geen fouten zijn ofzo. Iemand anders nog ideeen?

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-07 18:56

Just_I

What did you just say?

Welke versie van MSN Messenger gebruik je? Heb je al een update of een verse install van MSN Messenger geprobeerd?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Topicstarter
7.5, ik had eerst een Plus versie maar die heb ik er weer afgegooid. Heb msn ook al opnieuw geinstalleerd. Maar het gebeurt ook gewoon via internet, dus de site van hotmail benaderen. Ik weet nou niet of het aan explorer of hotmail ligt bij mij. Kan het aan de beveiligingsinstellingen liggen van mijn pc?

Verwijderd

Ik heb ook eens zoiets gehad. Had volgens mij iets te maken met een block van hotmail op het synchroniseren van de site.....
Hij stond plotseling bij de te synchroniseren sites; ik heb hem verwijderd, en ik heb er ook geen last meer van gehad.
Maar of het iets met elkaar te maken heeft en of het de oplossing was weet ik niet, maar je kan het altijd even proberen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 06:52 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik pas even je topic titel aan - Hotmail loopt namelijk niet vast maar internet explorer doet dat, daarnaast horen vragen over MSN Messenger of Internet Explorer niet thuis in Windows Operating Systems maar in Software Algemeen, ik ga je topic dus ook even verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
OK thanx
maar hoe schakel ik dat synchroniseren uit? waar moet ik dat zoeken?

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:56
Ik heb sinds kort precies hetzelfde probleem. Het gebeurd niet altijd, maar af en toe (2x per dag ofzo). Ik heb MSN 7.5 op WinXP (sp2) met IE6.

Internet Explorer crashed net zoals hierboven wordt gezegd en het proces msnmsgr (msn dus) heeft 100% cpu-gebruik. Dan moet ik dus ook het proces van msn afsluiten.

Dit gebeurd ook wanneer ik gewoon hotmail via de browser benader. Dus niet alleen vanuit msn zelf.

Het lijkt erop dat Hotmail een foute check naar MSN maakt ofzo, waar beide programma's op crashen.

[ Voor 19% gewijzigd door Scooper op 29-03-2006 22:30 ]

SRK35ZS-W

Verwijderd

wat jullie kunnen proberen is de Messenger van Windows XP te verwijderen (dat is een andere messenger dan MSN, maar hij lijkt er wel op).
Dit doe je door naar Configuratiescherm-->Software te gaan en dan "Toevoegen Windows Programma's" te gaan en dan Messenger (helemaal onderaan) te verwijderen.
Misschien helpt dit....

• Scooper
Die had ik al wel op de welbekende manier verwijderd (RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove).

Hij stond echter nog wel in de lijst van software die jij aangaf, heb hem daar alsnog verwijderd. Zal eens bekijken of dat werkt... Ik zou eigenlijk niet weten waarom dat zou helpen, maar kan het natuurlijk op z'n minst proberen.

SRK35ZS-W

Verwijderd

Ik heb last van het zelfde probleem. Van de een op de andere dag (nu inmiddels twee dagen last van) crashed IE bij mij ook als ik hotmail probeer te benaderen via www.hotmail.com of via de link in msn messenger 7.5. In het venster MSN-vandaag kan ik wel zien welke emails ik gekregen heb (onderwerp + afzender). Ik gebruik overigens de live mail beta van hotmail.
Hebben meer mensen hier last van, of weet iemand de oorzaak/oplossing?

Update:
Met Firefox 1.5 gaat het verder prima, het zal dus ergens aan de instellingen van IE liggen...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2006 01:12 ]

• Scooper
Hier bestaat het probleem ook nog steeds. Na mijn vorige reactie is het 2 dagen goed gegaan. Maar daarna ging het weer fout.

Ik heb wel wat meer uitgevonden over de symptomen.

1. Ik start windows
2. Ik meld me aan op MSN
3. Ik ga via MSN naar mijn hotmail.
4. IE crashed na ongeveer een halve minuut mijn mail te hebben gelezen en msnmsgr heeft 100% cpu

vervolgens sluit ik msn af en start hem opnieuw via start->uitvoeren->msnmsgr. Daarna doe ik hetzelfde als hiervoor, maar dan gaat alles wel goed. Gaat altijd op deze manier. Erg raar dus.

SRK35ZS-W

• pinockio
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-05 11:48
Probeer het eens met Firefox zou ik zeggen.

Wel humor, dat een MS product niet compatible is met een ander (recent) MS product.

Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05-2025

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Ik zou eens een goed antispyware programma draaien. http://www.hitmanpro.nl
Ik heb een keer gehad dat ik de pagina gewoon niet kon laden, hij crashte niet maar kon de pagina niet weergeven. Spyware vernietigd was de oplossing toen.

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-04 01:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Misschien hele stomme vraag, maar wat voor router gebruik je?

Ik herinner me nog bijvoorbeeld dat een linksys Wag54G AnnexB met een bekende FTP bug hetzelfde veroorzaakte bij iemand met zijn hotmail.
Erg ver gezocht but who knows.

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

KingCrash

Angry Rabbit

Iemand hier al een idee over?
Ik gebruik een Linksys WRT54g en heb last van het zelfde probleem.
Alleen op mijn notebook (wireless)
Op mijn desktop systeem kan ik hotmail.com gewoon bezoeken.

Angry Rabbit

• Scooper
Ik gebruik hier een e-tech router.

Het probleem doet zich hier al een stuk minder vaak voor. Maar af en toe is het weer raak. Lijkt vrij willekeurig te zijn.

SRK35ZS-W

Pagina: 1