ik wil het volgende doen... ik wil een preview scriptje maken dat laat zien hoe iets eruit komt te zien... het gaat om precies te zijn om de definities van date() in php...
op de volgende wijze wil ik die dus vervangen:
nu is het probleem dat hij natuurlijk op een gegeven moment ook de letters gaat veranderen die in woorden voorkomen die hij bij een vorige replace heeft gegenereerd.
heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? elke string moet werken, net als de date() functie in php, dus zo date("d m Y"); dat moet hij dan vervangen door 28 03 2006, dit is een voorbeeld dat wel zou werken, maar date("l F jS Y"); bijvoorbeeld niet...
op de volgende wijze wil ik die dus vervangen:
PHP:
1
2
3
4
5
6
| echo " s = s.replace(\"a\", \"" . date("a") . "\");\n"; echo " s = s.replace(\"F\", \"" . date("F") . "\");\n"; echo " s = s.replace(\"A\", \"" . date("A") . "\");\n"; echo " s = s.replace(\"i\", \"" . date("i") . "\");\n"; echo " s = s.replace(\"B\", \"" . date("B") . "\");\n"; echo " s = s.replace(\"d\", \"" . date("d") . "\");\n"; |
nu is het probleem dat hij natuurlijk op een gegeven moment ook de letters gaat veranderen die in woorden voorkomen die hij bij een vorige replace heeft gegenereerd.
heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen? elke string moet werken, net als de date() functie in php, dus zo date("d m Y"); dat moet hij dan vervangen door 28 03 2006, dit is een voorbeeld dat wel zou werken, maar date("l F jS Y"); bijvoorbeeld niet...