Toon posts:

Mijn geweldige pc.

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
Ik weet niet of ik hier terecht ben met mijn vraag, maar mijn pc crashed om vage redenen. Ik weet niet waar ik het probleem moet zoeken/vinden.

Nou mijn pc crashed dus maar als hij vast loopt, blijft de pc aan staan, maar is mijn beeld bevroren, reageren toetsenbord en muis niet meer en het geluid herhaald zichzelf. Ik kan niks anders doen dan mijn pc resetten.

Mijn pc loopt meestal vast bij het kijken van een anime (bleach) maar bij een andere anime serie weer niet (naruto). Ook loopt hij wel eens vast voor het opstarten van een spel.

Specs:
AMD Athlon 64 3500+ venice
asus A8N-E mobo
2 x 512 mb kingston geheugen
Ati X800 XT 256 mb graische kaart
S-ATA 250 GB hdd
Coolermaster 450 Watt voeding
Zalman 7000 Al/Cu processor cooler

Temperatuur:
CPU is 30 graden
Mobo is 32 graden

Verwijderd

Om maar eens te beginnen 'leuke topic titel' welke windows draai je, heb je de drivers geupdate, heb je een memtest gedaan, heb je gezocht op got/google/altavista ?

[edit]
Mijn PC is geweldiger :+

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2006 23:55 ]

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
klinkt alsof jij een foute codec gebruikt ^^ andere xvid versie probeere?

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Welkom op GoT :w

Neem eens een kijkje in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter.
Onderneem de stappen die aldaar worden genoemd, maak een lijst van alle dingen die je probeert om het probleem op te lossen en de uitkomsten daarvan.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:33

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Lees eerst Algemene gedragsregels (Netiquette) #topicstart eens door en bedenk je dan dat wij geen glazen bollen bezitten en we dus zonder info weinig kunnen :)

kijk vervolgens op Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en post de resultaten hier, want als het dan nog niet lukt kunnen we zeker wel helpen - we zijn maar met een x aantal 10 duizenden, dus d'r zal er altijd wel 1 tussen zitten die wat meer weet :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• tiesum
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-02 19:18
Test geheugen en processor met SP2004. Om de beurt testen (stress RAM, Stress CPU) dus niet tegelijk. Als dit een uur of 2 zonder fouten loopt kun je deze vast uitsluiten.

Succes!!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Idd heb ik weinig toe te voegen aan de posts van rOOn en The_Eagle. We zijn helaas niet helderziend, voordat anderen je verder kunnen helpen zul je zelf aardig wat moeten uitproberen. De Hangen en Opstartproblemen troubleshooter kan je daarbij goed helpen :)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.