Dit zou wel passen onder het kopje 'Suggesties', moet het topic toch ergens anders heen, graag!
Toen ik vandaag over GoT zat te neuzen realiseerde ik me dat iets van beleid ook wel een plek heeft hier.
Met beleid doel ik op zaken in de hoek van Bedrijfskundige Informatica. Een plek waar je kan discussieren over bijvoorbeeld:
Om de vragen, informatie en discussies mbt dit onderwerp een plaats te bieden lijkt een themaforum hier wel op zijn plaats.
Toen ik vandaag over GoT zat te neuzen realiseerde ik me dat iets van beleid ook wel een plek heeft hier.
Met beleid doel ik op zaken in de hoek van Bedrijfskundige Informatica. Een plek waar je kan discussieren over bijvoorbeeld:
- Inrichting van een Servicedesk; hebben clusters wel zin in zo en zo'n omgeving.
- Op welke KPI's (Key Performance Indicatoren) kan je een IT afdeling het beste beoordelen.
- Hoe kan je het beste met accounts omgaan; welke rechten geef je die externe medewerker en voor hoe lang.
- Wat is de logica achter de mededeling van hoger hand dat we voortaan ons werk zo en zo moeten doen.
- IT standaarden zoals ITIL
- enz...
Om de vragen, informatie en discussies mbt dit onderwerp een plaats te bieden lijkt een themaforum hier wel op zijn plaats.
thunderstruck