Ik heb sinds kort een snelheidsupgrade gekregen naar 6mbit. Het lijkt echter alsof mijn Asus WL-500g deluxe deze snelheid niet aankan.
Testsituatie 1:
imac g5 direct aangesloten op mijn Speedtouch Home.
Resultaat: 650 kb/s download.
Testsituatie 2:
imac bekabeld aangesloten op WL-500g deluxe. Het ap/router maakt de inbelverbinding met de speedtouch.
Resultaat: 300 kb/s download.
Testsituatie 3:
imac draadloos verbonden met wl-500g deluxe. Het ap/router belt in via de Speedtouch.
Reultaat: 300 kb/s download.
De download test ik via de ftp.xs4all.nl/pub/test waarbij ik dan een file van 100 megabyte download.
Kent iemand dit probleem. Ik heb in andere topics gekeken maar daar wordt gesproken over een ander type adsl modem dat problemen geeft. Ook het chupa forum kan k niet bereiken.
Testsituatie 1:
imac g5 direct aangesloten op mijn Speedtouch Home.
Resultaat: 650 kb/s download.
Testsituatie 2:
imac bekabeld aangesloten op WL-500g deluxe. Het ap/router maakt de inbelverbinding met de speedtouch.
Resultaat: 300 kb/s download.
Testsituatie 3:
imac draadloos verbonden met wl-500g deluxe. Het ap/router belt in via de Speedtouch.
Reultaat: 300 kb/s download.
De download test ik via de ftp.xs4all.nl/pub/test waarbij ik dan een file van 100 megabyte download.
Kent iemand dit probleem. Ik heb in andere topics gekeken maar daar wordt gesproken over een ander type adsl modem dat problemen geeft. Ook het chupa forum kan k niet bereiken.