1750 maximaal ter besteding voor 32" hd lcd tv

Pagina: 1
Acties:
  • 6.262 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-02 15:46
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede 32" lcd tv, ik kom er geen wijs meer uit wat te pakken ik heb in de winkel de philips 9966 lcd met amibilight enzo gezien maar zijn er geen betere of nieuwere schermen want deze is al van begin 2005, en een verkoper zei dat philips binnenkort met nieuwere komt maar hij wist niet welke en de prijs tezeggen.

Ik kijk best veel films en wil ook een ps3 later aansluiten dus een lage ms is gewenst.

Welke tv zouden jullie mij op het moment aanraden?

Alvast bedankt

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De nieuwe Philips 37PF9731D/10

die komen "binnenkort", maar 1750 lijkt me iets te weinig voor de 32" uitvoering daarvan.

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:43
Toshiba WLT66 of 58

Ik hoor er alleen maar goede dingen over

Hop,hop,hop!

• Abbadon
  • Laatst online: 08:15
We kunnen natuurlijk allemaal verschillende merken en type's opnoemen, maar eerlijk gezegd denk ik dat je daar geen donder mee opschiet want iedereen heeft zo z'n mening (zo zal ik je weer voorstellen om ook naar een Sharp te kijken). Ik stel voor dat je de search gebruikt, want er is al veel gezegd over dit formaat LCD tv, en ga eens wat winkels in om te kijken :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• basset
Abbadon schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:46:
We kunnen natuurlijk allemaal verschillende merken en type's opnoemen, maar eerlijk gezegd denk ik dat je daar geen donder mee opschiet want iedereen heeft zo z'n mening (zo zal ik je weer voorstellen om ook naar een Sharp te kijken). Ik stel voor dat je de search gebruikt, want er is al veel gezegd over dit formaat LCD tv, en ga eens wat winkels in om te kijken :)
Daar is het toch een forum voor? Om het niet met elkaar eens te zijn. :P

Hop,hop,hop!

• Cyclonic
Abbadon schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 22:46:
naja heb liever de mening van jullie dan van zon verkoper die je de schermen van 3000 alleen wilt aansmeeren (cough zoals bij Its) ik vroeg 9966 prijs gaat die meteen naar schermen van 3000+ :Z

Ik zeg dat ligt niet in mijn budget, begint die alles optenoemen wat die meer heeft tegen de 9966, ben halverwege maar weggelopen.

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-02 22:27

Daklem

Audio Nerd

Dan heb je gewoon een slechte verkoper getroffen. Een verkoper die zich probeert in te leven in de situatie van de klant, is een goede verkoper!

Maargoed, dat terzijde... Je zou de Samsung eens serieus in overweging kunnen nemen. Xbox gebruikt de LE26R51B voor zijn xbox360 demonstratie. Deze schemen zijn prima in gebruik om te gamen, en het beeldkwaliteit is puik!

Ik ben zelf ook een trots bezitter van de Samsung LE51B en heb er tot op de dag van vandaag geen grijntje spijt van gehad!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Zijn er niet al zat topics over LCD TV's?

Desondanks: Loewe komt erg goed uit de bus met hun 32" maar dan zit je ook direct aan de bovenkant van je budget.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-02 17:25
Daklem schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 16:49:
Dan heb je gewoon een slechte verkoper getroffen. Een verkoper die zich probeert in te leven in de situatie van de klant, is een goede verkoper!

Maargoed, dat terzijde... Je zou de Samsung eens serieus in overweging kunnen nemen. Xbox gebruikt de LE26R51B voor zijn xbox360 demonstratie. Deze schemen zijn prima in gebruik om te gamen, en het beeldkwaliteit is puik!

Ik ben zelf ook een trots bezitter van de Samsung LE51B en heb er tot op de dag van vandaag geen grijntje spijt van gehad!
De meeste verkopers proberen je tegenwoordig TV's aan te sleuren waar ze het meeste winst op kunnen maken...

Voorbeeld: ouders van vriend hebben een nieuwe TV gekocht, ik zal maar niet zeggen welke winkel. Aan de verkoper vroegen ze op welke TV je het beste films kan kijken. Tweakers en goede verkopers zullen zeggen: Een LCD-TV met een HD-resolutie, want niet-HD is vroeg of later verdwenen. In tegendeel: er werd hun een 42" Plasma aangesmeerd met een resolutie van 852x480 :( . Die is leuk voor DVD's, maar verder ook niet...

Hoe dan ook: ga eens naar de MediaMarkt, BCC of wat ze bij jullie daar ook hebben, kijk een beetje rond en bepaal wat je het beste bevalt. Wij kunnen niet zeggen welk beeld je het mooiste vindt.

[ Voor 10% gewijzigd door masser120 op 29-03-2006 16:55 ]

• ZGearloose
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-01 08:48
Toshiba 32WL58P ...wordt zeer goed getest.
Tis Duits dus een 1 is het hoogste cijfer en een 6 het laagste ;)
Zie ook www.areadvd.de. Mijn ervaring met deze lcd is zeer goed. Ik heb hem nu 2 maanden.
Het menu is zeer overzichtelijk. Volledig nederlands.
Aan aansluiting geen gebrek:
3*scart
1*component
1*composiet
1*s-video
2*HDMI !!!!!
1*vga welke een resolutie accepteert van 1366*768 !!!

Het video beeld is subliem over HDMI : ik gebruik mijn DVI uitgang met een 10 mter DVI-to-HDMI kabel en stel naar wens de resolutie op 720p of 1080i of p. Wat ik mooier vind daar ben ik persoonlijk nog niet uit. Maar dit terzijde. WMVHD films zien eruit alsof je er zelf bij bent!!

Het kabel signaal is net zo goed als het aangeleverde signaal van je kabelmaatschappij .

kost rond de €1500 (alternate.nl of redcoon.nl)

[ Voor 12% gewijzigd door ZGearloose op 29-03-2006 17:16 ]

• basset
gizzmo4u schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:07:
Toshiba 32WL58P ...wordt zeer goed getest.
Tis Duits dus een 1 is het hoogste cijfer en een 6 het laagste ;)
Zie ook www.areadvd.de. Mijn ervaring met deze lcd is zeer goed. Ik heb hem nu 2 maanden.
Het menu is zeer overzichtelijk. Volledig nederlands.
Aan aansluiting geen gebrek:
3*scart
1*component
1*composiet
1*s-video
2*HDMI !!!!!
1*vga welke een resolutie accepteert van 1366*768 !!!

Het video beeld is subliem over HDMI : ik gebruik mijn DVI uitgang met een 10 mter DVI-to-HDMI kabel en stel naar wens de resolutie op 720p of 1080i of p. Wat ik mooier vind daar ben ik persoonlijk nog niet uit. Maar dit terzijde. WMVHD films zien eruit alsof je er zelf bij bent!!

Het kabel signaal is net zo goed als het aangeleverde signaal van je kabelmaatschappij .

kost rond de €1500 (alternate.nl of redcoon.nl)
Beter voor de opvolger (66) gaan welke volgens de laatste berichten ook al erg goed bevonden wordt en rond de 1250 moet gaan kosten.

Overigens zegt de resolutie niet alles. De Sharp p50/550 kunnen een HD signaal zeer mooi downscalen naar 540 wat een speciaal pal paneel is. Ik zag geen verschil op normale kijkafstand.

Kost maar rond de 1000, maar die nieuwe Toshiba zou ook wel eens erg interessant kunnen worden omdat ie zo verrekte mooi is. Alleen Sharp geeft weer standaard 3 jaar garantie en je kan de backlight schijnbaar goed dimmen.

Hop,hop,hop!

• Cyclonic
Oke het wordt een van deze:

Philips 32PF9966
Sony KLV-V32A10
JVX LT-32X70
Samsung LE32M61B

Deze vind ik qua design en prijs goed, enigste wat ik weet is dat philips amilight heeft, maar is ambilight het waard om de philips te halen, hebben de andere niet een soort gelijjke techniek of zelfs iets beters?

Help mij kiezen tussen deze schermen plz _/-\o_

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:04

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
Je weet wat ambilight is he? Dat zijn die TL buizen aan de achterkant die je hele muur mooi meeverlichten op de kleuren van je beeld. En dat is een techniek van alleen Philips :)... net als de Pixel Plus 2 techniek met Digital Natural Motion. Wat ik zelf een erg mooie techniek vindt. Heb het ook op mn CRT breedbeeld : 32PW9520. Films lijken dan een stuk 'echter' zeg maar, alles beweegt veel vloeiender, bij een snelle actiefilm is dat helemaal een verademing... Je moet het zelf maar bekijken in een winkel...

[ Voor 14% gewijzigd door BiG-GuY op 29-03-2006 22:39 ]

Home Assistant Configuratie V&A

• Exirion
  • Laatst online: 11:18

Exirion

Gadgetfetisjist

De 9966 is er echt nog niet zo lang hoor. Ik kocht zelf de 9976 eind februari 2005 en de 9966 is pas in het najaar ergens gekomen. Ik zie ook niet in waarom je "iets beters" zoekt met je 1750 euro.

Je hebt je budget en de winkels staan vol. Kijk gewoon eens goed om je heen?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

swopdark

ja doe maar...

De 9966 lijkt mij de mooiste tv alleen de ambilight alleen al, dat haalt mij iig over de philips te gaan kopen!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• El Gravedigger
  • Laatst online: 08-04-2025
Als je de 9966 haalt, even laten weten hoe ie je bevalt en pics, ben zelf ook erg beniuewd naar dit scherm, vindt em er sick uitzien en de reviews zijn ook wel allright. Zie echter weinig mensen met dit scherm.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

El Gravedigger schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 22:58:
Als je de 9966 haalt, even laten weten hoe ie je bevalt en pics, ben zelf ook erg beniuewd naar dit scherm, vindt em er sick uitzien en de reviews zijn ook wel allright. Zie echter weinig mensen met dit scherm.
Ik heb de 9976 (praktisch identiek, op Ambilight na) en een collega heeft de 9966. Beide top-TV's en zeker voor de prijzen van nu. Als je iets in die prijsklasse zoekt kan ik de 9966 je dus erg aanraden.

Plaatje van de 9976:

Afbeeldingslocatie: http://exirion.mine.nu:8080/DSCN3741_2.jpg

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• El Gravedigger
Exirion schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 23:07:
[...]

Ik heb de 9976 (praktisch identiek, op Ambilight na) en een collega heeft de 9966. Beide top-TV's en zeker voor de prijzen van nu. Als je iets in die prijsklasse zoekt kan ik de 9966 je dus erg aanraden.

Plaatje van de 9976:

[afbeelding]
Yeah had em gezien, is echt strak scherm. Zit alleen nog te twijfelen tussen model van philips. de 32pf9830, 32pf9966 of als de 37 inch pf379830 erg in prijs omlaag gaat die nog, maar de keuze gaat 1 van die drie worden. Maar zit momenteel toch nog in de verhuizing etc dus heb nog wel even om erover na te denken.

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v715/schok101/32pf9966.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v715/schok101/120840010_5e6ccb2266_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v715/schok101/120840008_4cb8561b99_o.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v715/schok101/120690224_0a5fa82efa_b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v715/schok101/120690222_261fc13b6d_o.jpg

Om even in the mood te komen :7

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

swopdark

ja doe maar...

El Gravedigger schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 08:23:
[...]

Yeah had em gezien, is echt strak scherm. Zit alleen nog te twijfelen tussen model van philips. de 32pf9830, 32pf9966 of als de 37 inch pf379830 erg in prijs omlaag gaat die nog, maar de keuze gaat 1 van die drie worden. Maar zit momenteel toch nog in de verhuizing etc dus heb nog wel even om erover na te denken.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Om even in the mood te komen :7
Dammit, dat ambilight is echt té gaaf sjesus waarom heeft deze tv geen HDMI en component!!??

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Verwijderd

Heb zelf een Samsung LE32M61B en ben er heel erg tevreden over. Heb ook een Xbox 360, en me HDTV aangesloten aan me pc, dus maak goed gebruik van het HD :)

Geweldige tv. Persoonlijk vind ik hem ook 1 van de mooiste designs hebben. Maarja dat is natuurlijk wel smaak.

Gewoon even in de winkel alles gaan bekijken, en dan op internet wat informatie zoeken. Daarna naar kieskeurig.nl ofzo, en je tv voor een mooie prijs kopen.

Heb me TV ook gekocht via Kieskeurig.nl Scheelde zo een 400 euro met bijvoorbeeld BBC.
En je TV wordt thuis bezorgt, dus je hoeft je huis niet uit :O Had op maandag gebelt naar Mokio.nl en de volgende dag had ik me TV al binnen :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2006 22:45 ]

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

swopdark schreef op zondag 11 juni 2006 @ 22:13:
Dammit, dat ambilight is echt té gaaf sjesus waarom heeft deze tv geen HDMI en component!!??
Dat heeft ie dus wel.

• El Gravedigger
Ja met verloopstukjes, Hij heeft dvi, geen losse hdmi of componeneten, dus je hebt 1 dvi waarop je verloopstukjes moet doen om 1 keer componenten of 1 keer hdmi op aan te sluiten. Als ik m'n 360 erop zou aansluiten via vga dan kan ik verder niks meer erop aansluiten, behalve op de scarts :/
Pagina: 1