hoi beste mensen, ik heb zojuist een virus op mn pc gekregen, en het wil er maar niet af. aan de andere kant, ik wou mn pc toch weer eens clean installen. maar nu weet ik niet of ik windows xp moet kiezen, dat er nu opstaat. of windows xp 64bit, zodat ik eindelijk eens kan profiteren van mn amd64 processor... maar mijn vraag nu,
1.ondersteunt windows xp 64bit ondertussen alle drivers enzo al?
2 en de 32bits emulatie.. hoeveel % is die ongeveer langzamer dan wanneer je een 32bits programma op gewone xp draaid? als dit al met fatsoen in procenten aan te geven is?
3 is xp 64 even stabiel (of onstabiel) als gewone xp?
alvast bedankt, en ik hoop snel info te krijgen, want met deze pc valt niet echt meer fatsoenlijk te werken:(
groetjes
PS> ik heb niet echt zin om zelf op zoek te gaan naar info, omdat mn IE constant overspringt...kheb dit tekst daarom ook in kladblok getypt
1.ondersteunt windows xp 64bit ondertussen alle drivers enzo al?
2 en de 32bits emulatie.. hoeveel % is die ongeveer langzamer dan wanneer je een 32bits programma op gewone xp draaid? als dit al met fatsoen in procenten aan te geven is?
3 is xp 64 even stabiel (of onstabiel) als gewone xp?
alvast bedankt, en ik hoop snel info te krijgen, want met deze pc valt niet echt meer fatsoenlijk te werken:(
groetjes
PS> ik heb niet echt zin om zelf op zoek te gaan naar info, omdat mn IE constant overspringt...kheb dit tekst daarom ook in kladblok getypt