Na slechts reacties op kleuter-nivo op FOK! gekregen te hebben probeer ik het hier maar eens:
Er is iets vreemds gebeurd op m'n PC's.
Ik gebruik SyncBack Free om bepaalde mappen tussen m'n laptop en desktop te synchroniseren. Werkt perfect. Nu wilde ik vandaag weer even m'n digitale foto's synchronizen en wat blijkt.. alle files op m'n desktop zijn opeens exact 1 uur jonger (of op m'n laptop een jaar ouder) geworden, waardoor dus ELKE file als "gewijzigd" wordt gezien.
Voorbeeldje:
Desktop: IMG_1234.JPG 2-januari-2006, 15:16:32
Laptop: IMG_1234.JPG 2-januari-2006, 16:16:32
De klokken van beide PC's lopen gelijk, beide draaien op WinXP home SP2 NL.
Hoe kan zoiets gebeuren? Wellicht iets met de zomer-tijd omschakeling, maar dan worden de files toch niet allemaal jonger/ouder???
Er is iets vreemds gebeurd op m'n PC's.
Ik gebruik SyncBack Free om bepaalde mappen tussen m'n laptop en desktop te synchroniseren. Werkt perfect. Nu wilde ik vandaag weer even m'n digitale foto's synchronizen en wat blijkt.. alle files op m'n desktop zijn opeens exact 1 uur jonger (of op m'n laptop een jaar ouder) geworden, waardoor dus ELKE file als "gewijzigd" wordt gezien.
Voorbeeldje:
Desktop: IMG_1234.JPG 2-januari-2006, 15:16:32
Laptop: IMG_1234.JPG 2-januari-2006, 16:16:32
De klokken van beide PC's lopen gelijk, beide draaien op WinXP home SP2 NL.
Hoe kan zoiets gebeuren? Wellicht iets met de zomer-tijd omschakeling, maar dan worden de files toch niet allemaal jonger/ouder???
[ Voor 7% gewijzigd door catchingfire op 28-03-2006 21:11 ]