Ik heb een project met daarin een pagina met daaraan een MasterPage met volgende inhoud
Ik heb nu een nieuwe MasterPage gemaakt om een print versie van de pagina te maken.
Nu kan ik met deze code bedacht om van MasterPage te wisselen wat opzicht goed gaat, op het feit na dat ik nu een error krijg waarbij die (uiteraard) een contentplaceholder niet kan vinden.
Hoe kan ik in mijn contentpagina aangeven dat ik die contentplaceholder niet wil gebruiken ? en dus leeg laten ? Ik heb me krom gegoogeld en misschien denk ik wel heel verkeerd
dit leek me de mooiste manier om een prinversie te maken zonder allemaal lossen nieuwe pagina's te maken.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <div id="innercontainer">
<div id="menuleft">
<!-- Linker Content Place Holder -->
<asp:ContentPlaceHolder ID="LeftContent" runat="server" />
</div>
<div id="contentright">
<asp:ContentPlaceHolder ID="MainContent" runat="server" />
</div>
</div> |
Ik heb nu een nieuwe MasterPage gemaakt om een print versie van de pagina te maken.
code:
1
2
3
4
5
| <div id="innercontainer">
<div id="contentprint">
<asp:ContentPlaceHolder ID="MainContent" runat="server" />
</div>
</div> |
Nu kan ik met deze code bedacht om van MasterPage te wisselen wat opzicht goed gaat, op het feit na dat ik nu een error krijg waarbij die (uiteraard) een contentplaceholder niet kan vinden.
Hoe kan ik in mijn contentpagina aangeven dat ik die contentplaceholder niet wil gebruiken ? en dus leeg laten ? Ik heb me krom gegoogeld en misschien denk ik wel heel verkeerd
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| protected void Page_PreInit(object sender, EventArgs e)
{
if (Request.QueryString["print"] == "true")
{
Page.MasterPageFile = "../PrintTemplate.master";
}
else
{
Page.MasterPageFile = "../MainTemplate.master";
}
} |