Kan berichten niet meer bewerken? *done*

Pagina: 1
Acties:

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-02 22:08

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Topicstarter
Ik heb net een bericht geplaatst op de frontpage en er zat een typfout in maar ik kan hem niet bewerken? :?

Ik krijg gewoon een blauw hoofdje te zien naast me post ipv het standaard noteblokje om te bewerken.

Een link naar mijn post lijkt me verder niet echt nuttig..?

Op plan: Maart 2006 changelog is te zien dat ACM wel de query veranderd heeft voor de reactie op de FP, misschien dat er daar iets fout is gegaan? :7

[ Voor 44% gewijzigd door webfreakz.nl op 28-03-2006 19:49 ]

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heuh, dat lijkt inderdaad niet te werken... als ik jouw impersonatet op de frontpage dan krijg ik bij je reactie ook geen editknopje.

• Quacka
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-09-2020
Ik heb hetzelfde met een bericht van mij:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1586926

Nu wilde ik iets toevoegen (reageren op een latere reactie), maar ik kreeg in plaats van het edit-scherm een nieuwe reactie-scherm.
Heel maf. Of zou het er iets mee te maken hebben dat ik de reactie op mn werk heb getypt en thuis wil aanpassen?

Hulp wordt niet gewaardeerd. Zoek het dus zelf uit

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Volgens mij heeft iedereen last van die bug, want ik kan mijn eigen reacties ook niet via de normale weg wijzigen. Nu heb ik wel een adminknopje om reacties te wijzigen, maar de ingelogde bezoeker niet :+.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Mja, idd niet helemaal goed wat duplicate code samengevoegd :)

Nu wel, voor zover ik kan zien ;)

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Topicstarter
_/-\o_

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Topicstarter
Wat me ook opvalt is dat als je reageerd op een ander (dat blauwe hoofd) en je plaatst het bericht, dat je dan het bericht ziet van degene waar je net op gereageerd hebt?

• Harm
  • Niet online
webfreakz.nl schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 15:58:
Wat me ook opvalt is dat als je reageerd op een ander (dat blauwe hoofd) en je plaatst het bericht, dat je dan het bericht ziet van degene waar je net op gereageerd hebt?
AFAIK is dat al heel lang zo. Ik kan me in ieder geval niet een situatie herinneren waarin dit niet zo was :P , en dan loop ik toch al enige tijd mee ;) .

• webfreakz.nl

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Topicstarter
Het lijkt me meer dan logisch dat je je eigen bericht krijgt te zien. En ik weet zeker dat dat 'vroeger' (lees: maximaal 2maanden geleden) ook zo was ;)

• Harm
  • Niet online
Je krijgt je eigen bericht te zien als je direct op het artikel zelf reageert. Als je op iemand anders reageert, krijg je dát bericht plus je eigen reactie te zien. Je ziet dus altijd de reactie waarop je gereageerd hebt en je eigen reactie. Als dat niet zo is, is het een bug. Anders is het by design.
Pagina: 1