Ontwikkelen prototype portable device

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• xilent_xage
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-01 20:38
Hallo,

Voor school wil ik een portable device maken, en ik ben aan het dubben over de hardware.

Wat moet het kunnen: (3D) afbeeldingen weergeven, tekst weergeven, het moet interactief zijn (dus de gebruiker moet kunnen navigeren, invoeren etc). Daarnaast wil ik het zo klein mogelijk maken, en indien mogelijk, handsfree.

Om het wat concreter te maken: Ik zou bijv kunnen kiezen voor een PDA, met daaraan een head-mounted-display, met speech recognition software voor de besturing.

Het geheel moet daadwerkelijk worden opgeleverd (budget <10.000 euri), dus het moet allemaal samen kunnen werken enz. Qua software heb ik een voorkeur voor kant-en-klare produkten, maar evt is programmeren (actionscript, java...) ook een optie.

Graag zou ik van jullie weten wat voor apparatuur jullie zouden aanschaffen!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Als je een prototype maakt, dan heb je dus al veel meer details over afmetingen etc. Post die hier eerst eens.

• xilent_xage
tot nu toe hebben we slechts een gebruikersonderzoek gedaan. Daaruit kwam op het gebied van hardware naar voren dat het apparaat

1. zo klein mogelijk moet zijn
2. zonder handen bediend moet kunnen worden

Op dit moment bestaat er al een ander prototype, een pda in combinatie met zo'n projectie-toetsenbord. Dat blijkt n de praktijk slecht te werken omdat de gebruikers geen handen beschikbaar hebben voor de bediening.

Is dat wat?

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Dan ben je dus niet een prototype bezig, maar met een functioneel model.

• xilent_xage
anyway....

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:33

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

:?

Lekkere houding :/

Je komt hier met *jouw* huiswerkopdracht. Op zich mag dat wel op GoT, als je je maar verder aan de huisregels houdt. Helaas is van eigen inzet weinig te bekennen in je topicstart en als je dan ook nog eens zo'n houding gaat tonen, kun je het vergeten. Wees dankbaar dat iemand ueberhaupt de moeite neemt te reageren :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.