Aangezien de tijd op de server niet goed stond, wou ik deze goed zetten. Had dit beter niet kunnen doen aangezien nu om de zoveel minuten er een piep klinkt en de server een bericht geeft:
Een zoektocht op internet bracht me de volgende mogelijke oplossingen voor het probleem:
Beide oplossingen werken niet; er wordt om een Login gevraagd wat niet geaccepteerd word
, krijg de melding:
Heeft iemand hier een idee hoe ik dit weer goed kan krijgen?
Server staat in kantoor, dus om iedere twee minuten het gepiep te horen is niet zo 'fijn'...
code:
1
2
| 26-03-2006 21:35:13 : DS-10551.78-270
Synthetic Time is being issued on partition ".T=JST." |
Een zoektocht op internet bracht me de volgende mogelijke oplossingen voor het probleem:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| Synthetic Time Problem Problem: The NetWare® server reports the following error: Synthetic time is being issued on partition. Possible Cause: In NetWare 4 and later versions, synthetic time is issued at a server with the error DS- 4.63-12 if the server time is set backwards. The synthetic time is cycled every two minutes until the server time is later than the last modified time stamp. Action: Run DSREPAIR. Click Advanced Options > Replica and Partition Operations, and then select the partition you want to update. |
code:
1
2
3
4
5
| 1. Make sure all the servers are syncronized with correct date and time (Use "set time" to make immediate adjustments) 2. "load dsrepair -a" 3. Select "Advanced options menu" 4. Select "Replika and partition operations" 5. For each partition, select "Repair time stamps and declare a new epoch" |
Beide oplossingen werken niet; er wordt om een Login gevraagd wat niet geaccepteerd word
code:
1
2
| "ERROR: Unable to find object, Error: -601". <Press ENTER to continue> |
Heeft iemand hier een idee hoe ik dit weer goed kan krijgen?
Server staat in kantoor, dus om iedere twee minuten het gepiep te horen is niet zo 'fijn'...
[ Voor 19% gewijzigd door naaa op 28-03-2006 19:23 . Reden: - ]