Mede GoTTers,
Bij het installeren van Het spel Sniper Elite krijg ik de volgende foutmelding:
Error installing iKernel.exe: (0x10000)
Dit gebeurd als de installshield wizzard is gestart en deze applicatie wil installeren op mijn harde schijf.
Dit gebeurde bij een gekopieer spel, dus ik dacht uiteraard dat dat het probleem was. Echter heb ik daarna eens de demo van het spel gedownload, en heb ik exact hetzelfde probleem.
Op diverse sites heb ik ook andere eventuele oplossingen gezien, zoals alle programma's afsluiten die op de achtergrond draaien en Norton uitzetten, maar dit had ook geen succes.
Daarna ook nog een update van installshield geinstalleerd. Dit ging zonder problemen, dus ook in de directory kan gewoon geschreven worden. Kon ook eigenlijk niet anders, want ik ben gewoon als administrator ingelogd.
Heeft iemand misschien nog een ander idee om dit probleem op te lossen?
De specs van mijn PC:
Intel Pentium 4 3.00GHz
Kloksnelheid 2.99 GHz, 1.00 GB
Microsoft Windows XP
Media Center Edition
Versie 2002
Service Pack 2
Bij het installeren van Het spel Sniper Elite krijg ik de volgende foutmelding:
Error installing iKernel.exe: (0x10000)
Dit gebeurd als de installshield wizzard is gestart en deze applicatie wil installeren op mijn harde schijf.
Dit gebeurde bij een gekopieer spel, dus ik dacht uiteraard dat dat het probleem was. Echter heb ik daarna eens de demo van het spel gedownload, en heb ik exact hetzelfde probleem.
Op diverse sites heb ik ook andere eventuele oplossingen gezien, zoals alle programma's afsluiten die op de achtergrond draaien en Norton uitzetten, maar dit had ook geen succes.
Daarna ook nog een update van installshield geinstalleerd. Dit ging zonder problemen, dus ook in de directory kan gewoon geschreven worden. Kon ook eigenlijk niet anders, want ik ben gewoon als administrator ingelogd.
Heeft iemand misschien nog een ander idee om dit probleem op te lossen?
De specs van mijn PC:
Intel Pentium 4 3.00GHz
Kloksnelheid 2.99 GHz, 1.00 GB
Microsoft Windows XP
Media Center Edition
Versie 2002
Service Pack 2