Toon posts:

Mijn Casema homepage doet het niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://home.wanadoo.nl/jordyb

Access denied
This homepage has exceeded the maximum amount of traffic for one day.

The page will be available again after the traffic counters have been reset at midnight local time.

Hoe zit dat?? Er zijn een hoop filmpjes gedownload. Dat wel. Maar hoeveel is dat precies?

Verwijderd

500 mb dataverkeer per dag...
Heb ik ze ook eens voor verrot gescholden dat ik een abbo had met onbeperkte dataverkeer (toen geen down en up limiet) maar de homepage krom genoeg wel een limiet kent. Heeft een paar dagen en vele telefoontjes geduurt voordat de helpdesk bij Casema dat over Wanadoo wist te zeggen :(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Een hoop zeg je? Wat is een hoop?
Dat loopt al gauw redelijk ranzig uit de klauwen namelijk ;)...

Ik heb mijn icoontje van GoT bijv bij @home staan. Ding is 14 kb maar zorgt dus wel voor 50 meg dataverkeer per dag.. Daar schrok ik ook wel van ;).

Als jou filmpje 2,5 meg is en er komt 100 man langs.. ja dan zit je denk ik wel over een limiet heen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 januari 2001 22:49 schreef rht het volgende:
500 mb dataverkeer per dag...
Heb ik ze ook eens voor verrot gescholden dat ik een abbo had met onbeperkte dataverkeer (toen geen down en up limiet) maar de homepage krom genoeg wel een limiet kent. Heeft een paar dagen en vele telefoontjes geduurt voordat de helpdesk bij Casema dat over Wanadoo wist te zeggen :(
500mb?? Tieten!! Dan is mijn filmpje zo een 80 keer gedownload.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 januari 2001 22:50 schreef IceStorm het volgende:
Een hoop zeg je? Wat is een hoop?
Dat loopt al gauw redelijk ranzig uit de klauwen namelijk ;)...

Ik heb mijn icoontje van GoT bijv bij @home staan. Ding is 14 kb maar zorgt dus wel voor 50 meg dataverkeer per dag.. Daar schrok ik ook wel van ;).

Als jou filmpje 2,5 meg is en er komt 100 man langs.. ja dan zit je denk ik wel over een limiet heen ;)
O shit, dat natuurlijk ook.

Dan ff een geocities acount aanvragen. en daar mijn usericoon op pleuren