Toon posts:

Past Combinatie 2x 6800GT SLI & Reserator

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zou een dubbele 6800GT, beide voorzien van VGA watercooling (ZM-GWB2) passen op mijn mobo? (de Asus A8N-SLI Deluxe). Ter info, mijn mobo is ook voorzien van de Northbridge cooler (ZM-NWB1). Misschien dat iemand dezelfde config heeft. Scheelt mij een hoop ellende...

Klik op de foto ter verduidelijking.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~dijkm673/sli_klein.jpg

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Je bedoelt 2 68GT's of 2 keer een dualcore 68GT (zo'n leet kaartje waar 2 cores op zitten)?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik bedoel 2 aparte 6800GT's om in SLI modus te laten draaien beide aangesloten op mijn reserator. Was het maar waar dat ik zo'n dual core had, of twee! :9~

• kemphaas
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02 16:04
Ik dacht dat dit mogelijk was, zolang de slangen aan de zijkant zaten. De NB weet ik zo niet, maar op de foto lijkt het net te passen om eerlijk te zijn, dus dat is misschien wel een geluk, ik zou gewoon een keer je 1e kaart in de 2e gleuf zetten, dan weet je of de NB in de weg zit.

[ Voor 65% gewijzigd door kemphaas op 28-03-2006 18:23 ]

Werk hard als je tijd hebt, dan heb je tijd als je hard moet werken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga het proberen. Thx voor de tip!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:20
of het past is 1, of de temperaturen nog binnen de perken blijven is 2..

Verwijderd

ik las in de computertotaal dat de temps goed blijven met een reserator en SLI.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:20
Ik twijfel daar wel aan. De std temps zijn met non-oc'ed procs wel netjes. Maar ik denk dat je (oc'ed) cpu, nb en SLI wel hoge temps krijgt

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn kaart in het tweede PCI-expres slot gestopt en dat past goed. De NB cooler zit niet in de weg. Nu zal het dus alleen nog gaan om de temps. Ik ben niet van plan om te gaan overclocken dus hoop dat dit goed gaat. Ik hou jullie op de hoogte als ik alles heb geinstalleerd.

ps. mijn temp. zijn nu idle: CPU 37, MOBO 31, GPU 50 en geheugen GPU 40. Er zit dus nog wel wat ruimte in om in temperatuur te stijgen denk ik zo.

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-01 09:36
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:13:
Ik heb mijn kaart in het tweede PCI-expres slot gestopt en dat past goed. De NB cooler zit niet in de weg. Nu zal het dus alleen nog gaan om de temps. Ik ben niet van plan om te gaan overclocken dus hoop dat dit goed gaat. Ik hou jullie op de hoogte als ik alles heb geinstalleerd.

ps. mijn temp. zijn nu idle: CPU 37, MOBO 31, GPU 50 en geheugen GPU 40. Er zit dus nog wel wat ruimte in om in temperatuur te stijgen denk ik zo.
50 idle is wel hoog hoor voor een GPU watercooled

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Pagina: 1