Specs:
Win XP (verse installatie)
Processor: Intel Celeron 1200MHz
Moederbord: VIA Tech. VT82C694X
Voeding: 350 Watt Maxpower
Geheugen: 320 mb SDRAM
Grafische Kaart : GeCube Ati Radeon 9600XT 256MB AGP
Geluidskaart: Creative SB Live! 5.1
Harde Schijf: QUANTUM FIREBALLlct08 13 (12.1GB)
Harde Schijf : Maxtor 6Y120L0 (114.5GB)
Sinds jaar en dag crasht mijn computer als ik games aan het spelen ben. Soms na 2 sec soms na 2 uur. Soms gaat het ook dagen goed, het lijkt zich voornamelijk voor te doen als het warm is. Heb zelf gehad dat hij bij WinAmp al vast liep.
Omschrijving van een vastloper:
Luid signaal (!piep!) uit de boxen en bevroren beeld. Vervolgens bij resetten word er geen syteemcontrolle uitgevoerd en wordt windows weer gewoon gestart.
Nu heb ik van alles geprobeerd:
- Alle drivers zijn up to date
- Bios is recent
- 2 koelers en de kast open
Niks mag echter baten... Is er een manier om vast te stellen wat er nu precies gebeurd en kan ik dit probleem oplossen.
tommelsch
Win XP (verse installatie)
Processor: Intel Celeron 1200MHz
Moederbord: VIA Tech. VT82C694X
Voeding: 350 Watt Maxpower
Geheugen: 320 mb SDRAM
Grafische Kaart : GeCube Ati Radeon 9600XT 256MB AGP
Geluidskaart: Creative SB Live! 5.1
Harde Schijf: QUANTUM FIREBALLlct08 13 (12.1GB)
Harde Schijf : Maxtor 6Y120L0 (114.5GB)
Sinds jaar en dag crasht mijn computer als ik games aan het spelen ben. Soms na 2 sec soms na 2 uur. Soms gaat het ook dagen goed, het lijkt zich voornamelijk voor te doen als het warm is. Heb zelf gehad dat hij bij WinAmp al vast liep.
Omschrijving van een vastloper:
Luid signaal (!piep!) uit de boxen en bevroren beeld. Vervolgens bij resetten word er geen syteemcontrolle uitgevoerd en wordt windows weer gewoon gestart.
Nu heb ik van alles geprobeerd:
- Alle drivers zijn up to date
- Bios is recent
- 2 koelers en de kast open
Niks mag echter baten... Is er een manier om vast te stellen wat er nu precies gebeurd en kan ik dit probleem oplossen.
tommelsch