Toon posts:

Logitech MX700 laadt niet meer op

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Al zo'n 2,5 jaar heb ik een MX700 muis van Logitech en sinds enkele dagen wil deze niet meer opladen. Het rode lampje knippert, dus hij is bijna leeg... alleen als ik hem dan in de lader zet gaat het rode lampje in een hoger tempo knipperen... normaal komt er een geel lampje. Ik heb de muis de hele nacht in de lader gehad en nog steeds knippert hij... hij is dus niet opgeladen.

De contactpuntjes heb ik al 10 keer schoongemaakt... daar zal het dus ook niet aan liggen. Ook weet ik dat ie wel contact maakt, omdat het tempo waarin het rode lampje knippert verandert zodra ik hem in de lader zet. Hoe kan ik dit probleem oplossen?

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:58

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Heb je al nieuwe oplaadbare batterijen geprobeert. Dit hielp bij ons. Zelfde probleem. Maar nu nog moeten wij hem soms extra in de houder drukken

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-02 20:57
Had hetzelfde probleem stukje folie op de connectors in de oplader en hij laad weer goed op.
Denk niet dat je de 2 stukjes folie met elkaar connectie wilt laten maken.. ;)

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zit die adapter er misschien niet lekker in? Misschien nieuwe oplaadbare batterijen erin? Ik heb mijn MX700 ongeveer net zo lang als jij, en hij laadt niet gelijk als ik hem in de lader doe. Meestal moet ik een beetje aandrukken en/of wiebelen voordat hij gaat laden.

edit:
spuit 11

[ Voor 4% gewijzigd door dreester op 28-03-2006 17:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even andere batterijen geprobeerd.... toen ging het lampje nòg sneller knipperen toen ie in de lader zat en de muis werkte niet eens (terwijl de batterijen wel redelijk vol waren). Toen deed ik de standaard batterijen er weer in en ineens werkte het opladen wel :) Beetje vreemd, maargoed... het werkt weer! Bedankt voor de snelle reacties.