If it ain't broken, play with it till it breaks.
Verwijderd
Winroute is gewoon bagger...
Toen ik het gebruikte had ik het volgende probleem:
Na een reboot kon ik gewoon mijn netwerk gebruiken.. maar na een seconde of 20 werkte m'n netwerkkaart dan niet meer.
Als ik ergens heen probeerde te pingen kreeg ik alleen maar hardware errors.
Ik heb winroute er gewoon afgegooid en sygate erop gezet. Dit werk prima tot nu toe, biedt alleen wat minder mogelijkheden dan winroute
Toen ik het gebruikte had ik het volgende probleem:
Na een reboot kon ik gewoon mijn netwerk gebruiken.. maar na een seconde of 20 werkte m'n netwerkkaart dan niet meer.
Als ik ergens heen probeerde te pingen kreeg ik alleen maar hardware errors.
Ik heb winroute er gewoon afgegooid en sygate erop gezet. Dit werk prima tot nu toe, biedt alleen wat minder mogelijkheden dan winroute
Ik heb ook sinds gisteren Sygate erop gezet.
Werkt stukken beter nu.
Had altijd al heel goede ervaring met Sygate maar wilde toch eens WinRoute proberen, waar velen zo tevreden over zijn.
Nou, voor mij hoeft dat niet meer.
Sygate ROELZ!
Werkt stukken beter nu.
Had altijd al heel goede ervaring met Sygate maar wilde toch eens WinRoute proberen, waar velen zo tevreden over zijn.
Nou, voor mij hoeft dat niet meer.
Sygate ROELZ!
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Ik heb ook heel lang Sygate gedraait, was er echt heel tevreden over! (heb Winroute nooit hoeven draaien, vond Sygate goed genoeg).
Nu heb ik een Freesco bak (software matige router). Dat werkt ook heel leuk. Beter dan Sygate ofzo (vind ik).
Nu heb ik een Freesco bak (software matige router). Dat werkt ook heel leuk. Beter dan Sygate ofzo (vind ik).
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."