Alternatief

Pagina: 1
Acties:
  • 81 views sinds 30-01-2008

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Mede forumleden,

Ik heb een week geleden een systeem bestelt bij salland. Maar nu is het probleem dat er op 2 onderdelen een onbekende levertijd zit en de rest al voor mij is gereserveerd.

Daarom zou ik jullie willen vragen of jullie een goed alternatief weten voor deze produkten.

Ikzelf heb weinig verstand van onderdelen.

Het gaat om de volgende onderdelen:

Gigabyte GA-K8NF9 Ultra
Club3D 7600GT 256MB

Het mag een ati kaart zijn of een asus moederbord liefst wel passief gekoeld (moederbord dan) en redelijke overklock mogenlijkheden.

Alvast heel erg bedankt :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:41
Kijk op de site van Salland welk moederbord/videokaart een beetje in de buurt komt en neem die? Of vraag desnoods wat Salland zelf aanraadt of iets dergelijks. Want hier zal je niet veel wijzer worden, omdat iedereen weer iets anders gaat aanraden, etc ;)

The devil is in the details.

• Ruben [NL]
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-05 13:02
MarkW800i schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 16:59:
Het mag een ati kaart zijn of een asus moederbord liefst wel passief gekoeld (moederbord dan) en redelijke overklock mogenlijkheden.
Meestal zijn de écht goede overclock borden niet passief gekoeld, tenzij je in het duurdere geprijsde moederborden gebied komt :)

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Asus A8N-E Premium moederbord?

En videokaart moet je zelf even kijken. :)

Een Ati X1600 / X1800 ofzo
Of een NVidia 6800 ofzo?

Ligt eraan wat je budget is.

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:04
je hebt DIE producten besteld maar duurd even...
Kennelijk wou je speciaal die dus annuleer ze daar en bestel ze bij iemand anders...

Zie pricewatch...

Onzinnig topic zeg 8)7

• CLB
  • Niet online

CLB

^^^^

't Is natuurlijk wel zo handig om alles bij 1 shop te bestellen heh!
Qua garantie, betaling, verzending en dergelijke.... dus helemaal niet zo'n onzinnig topic

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

G-SuPRuuB schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:03:
[...]

Meestal zijn de écht goede overclock borden niet passief gekoeld, tenzij je in het duurdere geprijsde moederborden gebied komt :)
Tegenwoordig is dat al lang niet meer zo :)
Kijk maar naar alle nieuwe asus P5 mobo's (de p4's ook btw). Die hebben een passief gekoelde NB en ook nog dingen als stackcool om de rest koel te houden. Overklokken gaat daar ook goed mee kan ik je melden ;)

Ik raad je aan even Salland te bellen/mailen. Advies krijgen hoort bij een bestelling inbegrepen te zijn :P
VerkerkSander schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:05:
je hebt DIE producten besteld maar duurd even...
Kennelijk wou je speciaal die dus annuleer ze daar en bestel ze bij iemand anders...

Zie pricewatch...

Onzinnig topic zeg 8)7
Iets minder bot mag ook wel :/

[ Voor 7% gewijzigd door fsfikke op 28-03-2006 17:10 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Het lijkt me nogal logisch dat de 7600GT nog een onbekende levertijd heeft, want deze is ok net uit...dus als ik jou was zou ik gewoon geduldig wachten.
Dat mobo zal zeker ook wel weer binnen komen??
Naja zo denk ik er over dan..ik weet niet wat er achter zit..en of je bijvoorbeeld haast hebt?..,maar ik denk dat die 7600GT het wachten wel waard is!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:39
De Gigabyte GA-K8N-SLI is 1 euro duurder, maar heeft wel SLI en een passief gekoelde chipset. Misschien een optie?

pricewatch: Gigabyte GA-K8N-SLI, nForce4 SLI (ATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID)

[ Voor 13% gewijzigd door Spixo op 28-03-2006 17:11 ]

• Daros
  • Laatst online: 07:04
fsfikke schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 17:08:
[...]

Iets minder bot mag ook wel :/
Oke:

Niet echt een handig topic als je juist die producten wilt hebben...

:7 (8> Harrryyy

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
snap jullie reacties. bedankt.

Ik ga wel even kijken.

En ik heb salland even gemailt zoals jullie zeiden kom er wel uit.

Weer bedankt. :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:23
Dit is inderdaad niet zo'n handig topic. Je moet zelf beslissen welk alternatief je neemt, wij zijn geen Salland als je begrijpt wat ik bedoel ;) Succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.