Hoi,
Ik heb een Asus K8N moederboard socket 754 en een Amd Sempron 2800+ de 32 bit versie.
Nou ben ik lekker aan het stoeien met overclocken:
Standaard draait hij op 1600mhz op een temperatuur van 30 graden.
Nu heb ik in mijn bios het geheugen al omlaag gegooit en de Multiplyer op 3 gezet.
En dan de FSB ( zeg ik dat goed? ) op 300 dan kom ik op 2400Mhz dit werkt gewoon alleen nu is mijn vraag welke opties zijn er nog meer? Want ik kom niet verder i.v.m mijn bios ik kan niet hoger als 300 gaan en als ik me multiplyer op 4 zet kom ik niet boven de 2000 mhz dan boot hij niet meer.
nou is mijn vraag zijn er nog meer opties of is dit het einde ?
niet dat 2400mhz niet goed is hoor maar ik wil gewoon weten of er nog een setting is die ik niet gezien heb...
wat ik nu heb is:
multiplyer opties: 1,2,3,4
memory de standaard opties:
Vcore kan ik niet verhogen ???
en dan de fsb die maximaal 300 aangeeft.
is dit alles?
ik hoor het wel.
M.V.G
Ik heb een Asus K8N moederboard socket 754 en een Amd Sempron 2800+ de 32 bit versie.
Nou ben ik lekker aan het stoeien met overclocken:
Standaard draait hij op 1600mhz op een temperatuur van 30 graden.
Nu heb ik in mijn bios het geheugen al omlaag gegooit en de Multiplyer op 3 gezet.
En dan de FSB ( zeg ik dat goed? ) op 300 dan kom ik op 2400Mhz dit werkt gewoon alleen nu is mijn vraag welke opties zijn er nog meer? Want ik kom niet verder i.v.m mijn bios ik kan niet hoger als 300 gaan en als ik me multiplyer op 4 zet kom ik niet boven de 2000 mhz dan boot hij niet meer.
nou is mijn vraag zijn er nog meer opties of is dit het einde ?
niet dat 2400mhz niet goed is hoor maar ik wil gewoon weten of er nog een setting is die ik niet gezien heb...
wat ik nu heb is:
multiplyer opties: 1,2,3,4
memory de standaard opties:
Vcore kan ik niet verhogen ???
en dan de fsb die maximaal 300 aangeeft.
is dit alles?
ik hoor het wel.
M.V.G