Toon posts:

Game stats op lcd Schermpje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag laatst op een site een plaatje van een kerel die zijn game stats op zijn lcd schermpje had staan (gwoon printerpoort aansluiting 20x2 character schermpje) ik weet dat je met bijvoorbeeld call of duty en call of duty 2 wel de scores op een website kunt laten zien.. zijn er mischien ook programma's waarmee ik de stats van cod of cod2 op mijn lcdtje kan laten zien (van andere games zijn ook welkom)..

Mvg Scaremercy

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik denk dat zoiets met Lcdstudio wel kan. Anders zijn er nog wel een boel vergelijkbaar programma's. Denk dat ze wel met Google te vinden zijn ;)

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
smartie kan het van veel spellen, ik weet niet of cod2 daar ook bij zit.. ik zou zeggen zoek het internet eens langs

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:16

HaterFrame

Well... Poo came out!

Zou dat ook werken icm met mijn Logitech X15?

I am the great Cornholio!

Verwijderd

Topicstarter
MaNiC_MiNd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:43:
Zou dat ook werken icm met mijn Logitech X15?
er zijn programma's voor ja, heb ik al vaker van gehoord.. maar ik kan niks vinden via google.. maar waarschijnlijk zoek ik verkeerd (as always :S)

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
www.g15mods.com
www.g15forum.com

In theorie zou je misschine met de SDk software die Logitech erbij levert een programma kunnen ompoorten naar een lpt lcd schermpje.

Verwijderd

Topicstarter
fleppuhstein schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 15:51:
www.g15mods.com
www.g15forum.com

In theorie zou je misschine met de SDk software die Logitech erbij levert een programma kunnen ompoorten naar een lpt lcd schermpje.
dat zijn niet echt mijn sterkste punten.. weet ik namelijk bijna niks vanaf.. maar voor de g15 kan ik wel veel plug-ins voor cod2 of bf2 vinden.. alleen voor programma's als lcdsmartie en zo helemaal niks :?

• UniPer
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:15

Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Pagina: 1