MSI KM2M combo voedings aansluiting

Pagina: 1
Acties:

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-03 07:09
Ik heb ff een 2e hands MSI bordje gekocht voor me ouders maar nu is me vraag of iemand weet of ik de extra 4 pins aansluiting naast de 20 pins voedings aansluiting moet gebruiken :? lijkt me sterk met zo'n oud bordje die niet eens PC2700 ondersteund. Tis de KM2M combo

hier een plaatje >klik< (zie links boven onder de 20 pins nog een 4 pins aansluiting. bij mijn asrock S939 dual bordje moet ik hem gebruiken. Maar zou dat bij deze ook het geval zijn? want dan zou ik dus ook een nieuwe voeding moeten kopen)

>PC specs<

Verwijderd

heb je al getest of die aangaat?

ik denk dat het ding er niet voor niets op zit.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

dit is gewoon een standaard connector op die borden, die bijvoorbeeld gebruikt worden voor de vcore te voeden.
Dus probeer het gewoon, als je hem niet aansluit en hij start niet op dan weet je dat het niet werkt. En er zijn gewoon verloopjes te krijgen voor die dingen, dus een nieuwe voeding is niet nodig als je nu al een prima voeding hebt.

• KappeNou
Ik vindt dit niet echt standaard voor in de tijd van Socket A en AMD's XP2000+jes.. Zat ook niet op mijn MSI KT3 ultra2, en die is toch nog wat beter.
ik heb het nog niet geprobeerd aangezien die pc nu gewoon werkt.. en als het niet doet dan kunnen mijn ouders dus niks doen. Er zit een 400watt EL cheapo voeding in met 18A op de 12 volt lijn. Dus dat is wel genoeg voor een XP2000+ met een FX5200TD.
Ik moet het denk ik maar gaan proberen.. als het niet werkt een verloop stukje kopen of een goedkope 380 watt tagantje, dan is het daar ook meteen stil :P

[ Voor 16% gewijzigd door KappeNou op 28-03-2006 15:32 ]

>PC specs<

• KappeNou
Ik had dus toch wel de 4 pins connector op mijn voeding :Y) Maar hij doet het nog niet.. Ik krijg geen beeld. Iemand enig idee wat het kan zijn?

>PC specs<

Verwijderd

Geheugen?
CPU?
Videokaart?

Alles los maken op de noodzakelijke componenten na dan wil wel eens helpen...

• KappeNou
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 19:12:
Geheugen?
CPU?
Videokaart?

Alles los maken op de noodzakelijke componenten na dan wil wel eens helpen...
256MB twinmos PC2700 CL2.5
256MB twinmos PC3200 CL2.5

AMD XP2000+

Asus Geforce FX5200TD 128MB

De fans gaan draaien en ik hoor de harde schijf wel toeren maken maar hij gaat niet aan :? Een leeg mobo batterijtje maakt toch niks uit? Is dacht ik alleen voor de bios instellingen te onthouden.
Zo ver ik lees op de MSI website ondersteund die wel de CPU >klik<
CPU

• Supports Socket A for AMD® Athlon™/Athlon™ XP/Duron™
processor
Dit staat er over het geheugen
• Supports four memory banks using two 184-pin DDR DIMMs or two 168-pin SDRAM DIMMs.
• Supports a maximum memory size of 2GB.
• Supports 2.5v DDR SDRAM DIMM.

[ Voor 32% gewijzigd door KappeNou op 28-03-2006 19:34 ]

>PC specs<

Verwijderd

Dat maakt dus wel uit. Haal hetbatterijtje er eens uit. Misschien doet ie het wel zonder batterijtje...

• KappeNou
Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 20:09:
Dat maakt dus wel uit. Haal hetbatterijtje er eens uit. Misschien doet ie het wel zonder batterijtje...
nee werkt niet :(

>PC specs<

Pagina: 1