Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Quake 3 Team Arena, eerste inpressie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg vandaag Team Arena op de deurmat.
Moeten jullie ook hebben hoor familie in USA.
De nieuwste spellen.

Maareuh:
Je hebt een chaingun erbij. Dat is een machinegun maar dan veel sneller. En de kogels versprijden zich verder.

Die nailgun, dat ziet er niet uit.

En die mijnenlegger is nog wel gaaf.

De bonus Scout. Hij gaat sneller lopen en sneller schieten.
Lijkt mij dat een scout sneller loopt en niet sneller schiet. Zo is hij heel sterk.

Bots heb ik nog niet gespeelt.
Alleen de levels bekeken.
Maar dat zijn er vet veel.
De nieuwe mannetjes zijn niet echt verschillend. Niet echt boeiend.

En sommige levels zijn hele namaken van Q3A. En dan net ietjes erbij.

Sommige levels zijn daarintegen echt gaaf.
Zo heb je een level met 2 forten.
Voor elk fort zit een toren.
Dus je MOET eerst voorbij de toren totdat je bij het fort komt. Maar dit is onwijs ver lopen.
Dit is wel cool natuurlijk. Dan moet je echt team gaan spelen. Anders kom je echt niet langs 30 man.
Want dat past makkelijk.

Dus cijfer
Nieuwe guns: 6je
Levels: 8
Game zelf: 6
Players: 7

Waarom een 6 voor de game zelf?
Nou de game is wel cool. Maar het start een stuk langamer op als gewoon Q3A. Zeker de levels.

En nog een dingetje. Die bliksemding, heeft een ander geluid gekregen. Echt een dikke bliksemdonder wat je hoort.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Wat is er nu echt anders aan? Ik bedoel, het klinkt een beetje als een opleukversie van Q3 ?

Verwijderd

Topicstarter
Het ziet er beter uit. En veel meer levels. Nieuwe "mods", bonussen, en meer van dat zooi.

Zoals one flag Capture, Overload, Harvester, en volgens mij nog meer weet niet precies.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Ik kreeg vandaag Team Arena op de deurmat.
Moeten jullie ook hebben hoor familie in USA.
De nieuwste spellen.
Zo zo dan heb je hem wel 3 dagen eerder dan hier in NL 8-) ;)

Ben het overigens wel in grote lijnen eens met je "review" om het zo maar even te noemen.
En sommige levels zijn hele namaken van Q3A. En dan net ietjes erbij.
Klopt, die levels zijn dan ook niet meegeteld als "nieuwe levels" zeg maar, die zijn gewoon geupdate zodat ze compatible zijn met de nieuwe TA features.

En die nailgun zuigt inderdaad, lelijk, klinkt heel zwakjes en biedt niet echt meer functionaliteit naast andere guns.

Nieuwe geluid van de lightning gun vind ik wel heerlijk overigens!

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-11 13:15

Copyman

Dode muis

Mijn eerste impressie? Het is wel een redelijk spel, ik heb hem nu al langer als een maand :7, dus ik ben er al weer een beetje op uitgekeken.:Z

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Team Arena roolz wel. Niet echt, maar toch wel redelijk.
Levels zijn meer van het zelfde alleen heb je een paar levels buiten die heeeeeel groot zijn. (Zijn verder gewoon saai)

Models zijn saaier. (Paul Steed is weg he)
De chaingun is het nieuwe overkill wapen. (helaas)

Maar de gameplay is vet-ass! Loopt nog soepeler dan quake3 standaard en naast CTF is ook Harvester erg aan te raden.

Veel mooier menu ook enzo.

Helaas valt 'ie wel een beetje tegen na wat ik gezien heb in Alice wat ze zoal niet met die engine kunnen doen.

Verwijderd

Topicstarter
Die chaingun is echt te.
De BFG is nog minder.
Van vette afstanden maai je ze zo neer

Verwijderd

Uh.. al die lame wapens boeit nie zoveel, op 'normale' servers staan die toch uit,

maar das dus nog een probleem. Ik kan geen goede servers vinden :( iemand nog tips:?

Daarnaast vind ik die bonussen (zoals Scout wel ok), die Scout bv. kan geen armor, dus dat scheelt al een hoop in z'n sterkte.. hijs wel érg snel, maar dat ben je bij CTF met haste ook >:)

Voor de rest ken ik de lvl's nog niet zo goed, maar die ene grote CTF-map met dat open veld, vond ik érg cool! :D

Verwijderd

Ik heb TA allaaaaang (wel illegaal maar dat boeit niet) ;)
TA is op zich wel aardig, grote levels enzo, nieuwe wapens blablabla.
Het grootste nadeel vind ik dat als je TA installeert dat Quake dan op versie 1.27 loopt, terwijl ik 1.17 veel fijner vind spelen.
En verder heb ik het alleen maar geinstalleerd omdat ik anders een bepaalde mod niet kan spelen, /me is betatester [img=15,15]i/s/puh2.gif[/img]
zie http://www.savageuniverse.com/tribalctf/main.htm

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 januari 2001 22:23 schreef [nM.Locutus] het volgende:
Voor de rest ken ik de lvl's nog niet zo goed, maar die ene grote CTF-map met dat open veld, vond ik érg cool! :D
Die met die 2 torens en die 2 forten?

• zeikstraal
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-11 22:51
:? :? wij hebben 'm al even. Vind de interface wat onoverzichtelijk

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik ook betatester worden??
Vind het filmpje er bruut uitzien.
En wil altijd wat nieuws.
je kan me hierop mailen
jbeugeling@hotmail.com

Verwijderd

betatester nu nog?

dat spel komt toch binnenkort toch uit?

ik vind er trouwens geen kont aan. ID software moet maar gewoon engines maken en echt spellen maken moeten andere bedrijven maar doen.

• boekenbon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-08-2023
Op woensdag 24 januari 2001 23:11 schreef SuB het volgende:
ID software moet maar gewoon engines maken en echt spellen maken moeten andere bedrijven maar doen.
Een goede engine bepaalt voor 99,999% de kwaliteit en de verkoop van de game. Ik heb dus wel het idee dat de jongens van ID verstand van zaken hebben voor het maken van een 'spelletje'.

Verwijderd

nou ik (persoonlijk) vind gewoon spellen van ID maar matig, quake enzo boeit mij heel weinig. De engines die zij maken daarintegen zijn heeeeeel goed.

Ik denk niet dat ID software in staat is om een spel als Alice(q3a) of halflife(q2ofq1 :? ) te maken. Te weinig creativiteit als dat het goeie woord is.

Imo is q3a dan ook niet meer als een techdemo.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-11 17:47
Ik vind zelf TA errug vet, maar ik vind alle quake-spellen zowieso vet:)
De chaingun is alleen veel te sterk. Jullie vonden de nailgun niet goed. Nou, dat ding is dus echt wel sterk hoor, je moet alleen erg goed mikken en redelijk dichtbij staan.
TA rules:)

If it ain't broken, tweak it!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 14:19
en wanneer komt TA nou eens officieel hier uit? cdexpress.nl zegt de 26e (morgen)
freerecord shop weet het nog niet, en pcmedia zegt eind januarie.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind de chaingun nog sterker als de BFG

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 22:31 schreef Raikane het volgende:
Ik heb TA allaaaaang (wel illegaal maar dat boeit niet) ;)
TA is op zich wel aardig, grote levels enzo, nieuwe wapens blablabla.
Het grootste nadeel vind ik dat als je TA installeert dat Quake dan op versie 1.27 loopt, terwijl ik 1.17 veel fijner vind spelen.
En verder heb ik het alleen maar geinstalleerd omdat ik anders een bepaalde mod niet kan spelen, /me is betatester
zie http://www.savageuniverse.com/tribalctf/main.htm
Zo ff mezelf kwooten :P
Wat ik zei over dat die mod (zie link) alleen met TA zou werken klopt niet meer, je kunt die mod ook gewoon zonder TA spelen. enne over een weekje komt ie uit en dan heb je TA eigenlijk helemaal niet meer nodig ;) *D

Verwijderd

Ik heb hem besteld, komt deze week aan.. is het dus de moeite of kan ik hem beter annueleren :?

Ik speel q3 heel veel op internet. En ik zag dit in de winkels liggen dus heb ik hem maar besteld. Enige probleem is ik speel het liefst op mplayer omdat daar veel buddys van me zitten en ik het daar leuker vind dan elders. Helaas kun je daar alleen maar met 1.17 spelen. Kan ik team arena spelen met 1.17 (vast en zeker een stomme vraag, maar ik heb me nooit zo in games verdiept buiten het spelen ervan).

Verwijderd

Topicstarter
NEE, TA draaid op 1.27G
Pagina: 1